استانی 12:44 - 16 اردیبهشت 1400

برنامه‌های روزجهانی قدس درگناوه بامحوریت فضای مجازی برگزار می‌شود

ضرغام مردانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سال ۵۸ از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد و امام (ره) در پیام خود به این مناسبت فرمودند: «روز قدس روز جهانی است و این روز، روز مبارزه مستضعفین با مستکبرین است».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در اهمیت روز جهانی قدس افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر اهمیت این روز جهانی تاکید دارند و فرموده‌اند: «روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه انگیز است».

وی گفت: روز جهانی قدس نمایش اصلی حمایت از آرمان‌های وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در جهان است که در آن رژیم جعلی صهیونیستی و حمایت‌های سلطه گران از این رژیم اشغالگر محکوم خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: با توجه به همه‌گیری ویروس منحوس کرونا، نباید از قدس شریف که مهم‌ترین مساله حیاتی در جهان اسلام است غافل شد و در این ارتباط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی لازم برای بزرگداشت و پاسداری از آرمان و ارزش‌های این رویداد مهم جهانی انجام داده است.

وی افزود: در همین راستا برنامه‌های روز جهانی قدس امسال در شهرستان گناوه، همزمان با سراسر کشور همراه با سخنرانی ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب و تجمع‌ها و برنامه‌های فضای مجازی خواهد بود.

مردانی تصریح کرد: هیچ گونه راهپیمایی یا رژه خودرویی و موتوری در روز جهانی قدس در شهرستان گناوه برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: به آتش کشیدن پرچم منحوس رژیم غاصب صهیونیستی در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز جمعه در ساحل گناوه و در جوار یادمان شهدای گمنام از برنامه‌های برنامه‌های در نظر گرفته در روز جهانی قدس است.

وی گفت: پخش سرودها و آهنگ‌های انقلابی و مقاومت از طریق سیستم‌های صوتی مساجدی که در خیابان‌های اصلی و چهارراه‌های شهر قرار دارند، توزیع و نصب پرچم فلسطین و تصاویر سردار بزرگ مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بر روی خودروهای سطح شهر نیز از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این روز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: امسال با توجه به شرایط ایجاد شده و وضعیت قرمز کرونایی تمرکز برنامه‌ها بر فضای مجازی خواهد بود و از این ظرفیت نهایت استفاده برای برگزاری برنامه‌های روز جهانی قدس خواهد شد.


11054844
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است