استانی 19:16 - 13 آذر 1400
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:
ایسنا/لرستان نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: فیبر نوری یکی‌از زیرساخت‌های مهم پیشرفت است که امیدواریم با آن پهنای باند اینترنت همراه و سایت‌های تلفن بهبود پیدا کند.

فیبرنوری یکی‌ از زیرساخت‌های مهم پیشرفت است

حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی، امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری مسیر پل کشکان به کوهدشت، اظهار کرد: این پروژه یکی از زیرساخت‌های اساسی ارتباطات در شهرستان‌های کوهدشت، رومشکان، پلدختر و خرم‌آباد بوده و آثار مطلوبی را در زمینه تلفن همراه و صدا و سیما دارد.

وی ادامه داد: ما تاکنون از یک خط این زیرساخت استفاده می‌کردیم و همه شهرستان‌ها معمولاً دو خط دارند که اگر وضعیتی مانند سیل ۹۸ پیش آمد از آن استفاده شود.

مبلغی عنوان کرد: یکی‌از زیرساخت‌های مهم فیبر نوری است که امیدواریم با آن پهنای باند اینترنت همراه و سایت‌های تلفن بهبود پیدا کند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: چند مطالبه قدیمی مانند اینترنت و سایت تلفن همراه منطقه سپیده‌گل‌گل و اجرا و راه‌اندازی شش نیو سایت و ارتقا ۹ سایت ۲G و ۳G به ۴G، پایش تمام روستاهای کوهدشت و رومشکان، سایت سیار bts برای کوهدشت و رومشکان جهت جلوگیری از قطع ارتباطات در مواقع بحرانی، منطقه گردشگری شیرز و استفاده از اعتبارات USO برای پروژه‌های کوهدشت و رومشکان از درخواست‌های ماست.

وی تأکید کرد: محرومیت در این دو شهرستان بیداد می‌کند که انتظار می‌رود مسئولان در این زمینه ما را همراهی کنند.

انتهای پیام


11350120
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است