استانی 18:51 - 13 آذر 1400

خروج کارخانه سیمان از شیراز تا ١۴٠٣/ بررسی مشکل ۵۵ واحد اقتصادی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه عصر شنبه در شورای اقتصاد مقاومتی استان فارس بیان کرد: یکی از اصلی ترین اهدافی که مجموعه کارگزاران انقلاب در استان فارس دارند حمایت از سرمایه گذاران است.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس یادآور شد: سرمایه گذاران باید مورد حمایت مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرند و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد باید برطرف گردد.

او ادامه داد: یکی از مشکلاتی که واحدهای اقتصادی دارند موضوع دریافت تسهیلات است از این رو می‌توان به واحدهای اقتصادی که بیش از ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تسهیلات کم بهره به این واحدها اختصاص داد تا نسبت به بهره برداری از این بنگاه‌های اقتصادی اقدام نمود.

خروج سیمان از شیراز

استاندار فارس در خصوص خروج کارخانه سیمان از سطح شهر شیراز نیز در بین خبرنگاران بیان کرد: بر اساس مصوبات صورت گرفته کارخانه سیمان مکلف است تا نیمه سال ١۴٠٣ از سطح شهر شیراز خارج شود

وی ادامه داد: اگر طرح‌های لازم در خصوص جابه جایی کارخانه سیمان به استانداری فارس ارائه نگردد هیچ همکاری استانداری با این کارخانه نخواهد کرد.

برطرف کردن ۶٠ درصد مشکلات مرغ در فارس

ایمانیه در بررسی یکی از طرح‌های تولیدی فارس عنوان کرد: می‌توان با بهره برداری از طرح‌های اقتصادی در حوزه تولید مرغ گوشتی ۶٠ درصد از مرغ نیاز استان را تأمین نمود.

او ادامه داد: بر اساس آمارهای ارائه شده ٩٠ درصد از نیاز مرغ استان از خارج از فارس تأمین می‌شود از این رو با بهره برداری از واحدهای تولیدی مرغ گوشتی ۶٠ درصد از نیاز فارس را تأمین کرد.

احمد علی افکاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس نیز در این جلسه گفت: بیش از ٣٨ پروژه جهش تولید در استان فارس فعال است این در حالی است که ١٧ پروژه اقتصاد مقاومتی نیز در استان فارس فعال است.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف اند نسب به بیان مشکلات طرح‌های اقتصادی اقدام کنند تا بتوان مشکلات موجود در این بخش را برطرف نمود.


11350073
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است