استانی 00:19 - 08 خرداد 1401

دستگیری قاتلان شهروند سنندجی در عملیات ضربتی پلیس

سرهنگ عبدالله فاتحی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شب گذشته با اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه جسد بی جان خانمی در مسیر میدان گریزه سنندج به سمت کامیاران، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی به محل سانحه اعزام شدند.

وی افزود: با تدابیر فرمانده انتظامی استان، تیم‌های ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و تیم ویژه بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان کردستان در محل حادثه حاضر و تحقیقات در خصوص بررسی موضوع آغاز شد.

سرهنگ فاتحی در ادامه بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و فنی با استفاده از سرنخ‌های موجود قاتلان را در کمتر از چند ساعت شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیات ضربتی ۲ متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه علت وقوع این حادثه در دست بررسی است، اظهار داشت: با اشاره به اینکه اقدام به موقع پلیس برای دستگیری متهمان بازتاب مثبتی بین مردم و مسئولان استان داشته، در پایان گفت: با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی امنیت در منطقه برقرار است و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.

سرهنگ فاتحی افزود: در صورت وقوع چنین حوادث ناگواری شهروندان بلافاصله مراتب را از طریق شماره ۱۳۰ به پلیس آگاهی اطلاع دهند.


11576492
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است