ورزشی 12:23 - 08 آذر 1400
فاطمه خلیلی گفت: تیم‌های خوب و قدری در گروه ما هستند که امیدوارم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم و بازی‌های خوبی را ارائه کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال زنان: تیم‌های قدری در گروه ما هستند

دروازه بان تیم ملی هندبال زنان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص حضور در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا اظهار کرد: ما تنها تیم با حجاب در مسابقات قهرمانی جهان هستیم. در ۲۵ دوره مسابقات جهانی زنان تیم ما اولین تیم محجبه این مسابقات است. امیدوارم در اولین حضورمان نتیجه خوبی که می‌خواهیم را بگیریم و بازی‌های خوبی را ارائه کنیم. 

خلیلی گفت: ما با تیم‌های نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه هستیم. تیم سختی داریم چون نروژ جزو چهار تیم اول جهان و رومانی جزو ۱۱ تیم برتر جهان است. قزاقستان هم که جزو سه تیم اول آسیاست. تیم‌های خوب و قدری در گروه ما هستند اما امیدوارم ما هم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم و بازی‌های خوبی را ارائه کنیم. 

خلیلی در خصوص شرایط اردوهای تیم ملی هندبال زنان گفت: ما حدود ۲ ماه است که از مسابقات قهرمانی آسیا بازگشتیم. اکنون شرایط اردو نسبت به قبل مسابقات آسیا بهتر شده چون ورزشکاران بلافاصله بعد از مسابقات لیگ به اردو آمده‌اند و از نظر آمادگی جسمانی شرایط خوبی دارند. 

ملی‌پوش هندبال زنان گفت: رئیس فدراسیون هندبال در شرایط سخت تیم را به مسابقات آسیا اعزام کرد و ما خداراشکر توانستیم جواب اعتماد رئیس را بدهیم و با کسب عنوان چهارمی جهانی شدیم. اکنون هم قرار است تیم را در شرایط ایده‌آل به مسابقات جهانی بفرستند که امیدوارم باز هم بتوانیم خوب بدرخشیم. 

عضو تیم باشگاهی آنادولو ترکیه گفت: من ۱۰ سال است که عضو تیم ملی هندبال ایران هستم. امسال به عنوان لژیونر به تیم آنادولو ترکیه پیوستم. شرایط در لیگ ترکیه خوب است.

به گزارش ایسنا، بیست و پنجمین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ تا ۲۸ آذر به میزبانی اسپانیا انجام می‌شود. تیم ملی هندبال زنان ایران با چهارمی در مسابقات قهرمانی آسیا جواز حضور در این مسابقات را کسب کرد و برای اولین بار در تاریخ عازم این مسابقات خواهد شد. تیم ملی دهم راهی اسپانیا می‌شود.

انتهای پیام


11341998
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است