استانی 12:10 - 08 آذر 1400
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا:
ایسنا/خراسان رضوی مجید مرتضایی گفت: متاسفانه مصدومان زیاد در تیمم، کار را سخت کرده است.

فرش‌آرای مشهد در بازی‌های حساس از داوری ضربه می‌خورد

مجید مرتضایی در جمع خبرنگاران در خصوص تساوی شاگردانش مقابل مقاومت البرز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: بازی بسیار هوشمندانه‌ای ارائه کردیم. مصدومان زیادی داریم، متاسفانه ۲ بازیکن دیگر هم این هفته دچار مشکل شدند و نتوانستند تیم را همراهی کنند. به ناچار تاکتیک تیم را تغییر دادیم و فرش‌آرای همیشگی نبودیم. معتقدم یکی از گل‌ها را روی اشتباه داوری دریافت کردیم.

وی افزود: نیمه دوم بهتر از حریف کار کردیم و در صدد به ثمر رساندن گل سوم بودیم که متاسفانه این امر محقق نشد. بازیکنانم با تمام توانشان در زمین حاضر شدند و نفرات جایگزین هم فوق‌العاده بودند.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص برگرداندن تیمش از نظر روانی پس از باخت سنگین در اصفهان، تصریح کرد: مقابل سن‌ایچ ۳ هیچ جلو بودیم، اما کامبک خوردیم و بازی را با نتیجه ۴ بر ۳ واگذار کردیم. پس از این بازی با کادرفنی و بازیکنان جلسه گذاشتیم، علل باخت را بررسی کردیم و بعد از آن توانستیم چیپس کامل را شکست دهیم. متاسفانه در اصفهان هم نتیجه بدی کسب کردیم، اما توانستیم تیم را از نظر روانی و فنی برگردانیم.

مرتضایی اضافه کرد: برای بازی مقابل مقاومت البرز هم تاکتیک تیمی را تغییر دادیم و توانستیم این تیم را که چند هفته‌ای است باختی نداشته، متوقف کنیم هرچند می‌توانستیم با کمی دقت پیروز این دیدار باشیم. شاید تقسیم امتیازات عادلانه‌ترین نتیجه بود.

وی در خصوص عملکرد داوری در این دیدار گفت: در صحنه گل مقاومت البرز عملکرد داور به شدت تاثیرگذار بود. متاسفانه فرش‌آرا در بازی‌های حساس از داوری ضربه می‌خورد.

انتهای پیام


11341961
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است