گوناگون 09:21 - 12 آذر 1400

جزئیات فراخوان جذب اعضای هیات علمی آبان ۱۴۰۰ اعلام شد

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات فراخوان جذب اعضای هیأت علمی آبان ۱۴۰۰ گفت: در این فراخوان ۱۶ هزار و ۱۸۵ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۸ هزار و ۸۷۵ متقاضی مرد و ۷ هزار و ۳۱۰ نفر زن بودند.

وی با اشاره به مقطع تحصیلی شرکت کنندگان در فراخوان جذب هیأت علمی گفت: از این تعداد ۱۴ هزار و ۶۷۶ نفر در مقطع دکتری و هزار و ۵۰۹ نفر در مقطع کارشناسی ارشد بودند.

معاون برنامه‌ریزی و اجرایی مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم افزود: بیشترین شرکت کننده در رشته‌های حوزه علوم انسانی با ۴ هزار و ۹۶۷ نفر و کمترین شرکت کننده با ۳۹ نفر در رشته‌های علوم پزشکی بود.

وی ادامه داد: فراخوان بعدی جذب اعضای هیأت علمی اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

جعفری درباره اینکه برنامه مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم برای دانشگاه‌هایی که هنوز متقاضیان جذب سال‌های گذشته را تعیین تکلیف نکرده‌اند چیست، گفت: دانشگاه‌ها زمانی برای جذب هیأت علمی اعلام نیاز می‌کنند باید متقاضیان جذب سال گذشته را تعیین تکلیف کرده باشند.

وی ادامه داد: برای فراخوان جذب اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ نیز به همین صورت خواهد بود زمانی که دانشگاه‌ها قصد دارند اعلام نیاز کنند باید تکلیف متقاضیان فراخوان آبان ۱۴۰۰ را مشخص کرده باشند.

معاون برنامه‌ریزی و اجرایی مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم درباره اینکه کدام دانشگاه‌ها بیشترین تقاضا برای جذب را داشتند افزود: بیشتر تقاضاها برای جذب در دانشگاه‌های مادر و بزرگ بود و دانشگاه‌های غیرانتفاعی کمترین تقاضا را داشتند.

جعفری افزود: بررسی‌های دانشگاه‌ها به مدت ۶۰ روز کاری طول می‌کشد. این بررسی‌ها بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده تا ۷ اسفندماه ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد. بررسی‌ها در مرکز جذب نیز از ۸ اسفندماه آغاز شده و تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه دارد.

معاون برنامه‌ریزی و اجرایی مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم اعلام کرد: نتیجه نهایی فراخوان جذب هیأت علمی تا اول خردادماه ۱۴۰۱ منتشر می‌شود.

بر اساس این گزارش، فراخوان جذب اعضای هیأت علمی آبان ۱۴۰۰، از روز دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ آغاز شد و بعد از دو بار تمدید مهلت ۹ آذر ۱۴۰۰ به اتمام رسید.


11347773
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است