استانی 18:55 - 13 آذر 1400

تسریع در تکمیل ۴۰۰ پروژه وزارت نیرو/ تنش آبی رفع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حیدری عصر شنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: به منظور مقابله با تنش آبی در شهرهای استان بوشهر اقدامات لازم انجام شده است و تلاش جدی برای رفع این مشکلات خواهیم داشت.

وی با اشاره به اجرای ۴۰۰ طرح با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه‌ها با یک شتاب مناسب طی چهار سال تکمیل می‌شود.

معاون حقوقی، پشتیبانی و پارلمانی وزیر نیرو تاکید کرد: تلاش داریم که مردم با اجرا این طرح‌ها طعم شیرین پروژه‌های وزارت نیرو در حوزه‌های آب و برق را بچشند.

وی از پیگیری برای تأمین برق مورد نیاز مردم خبر داد و بیان کرد: وزارت نیرو برنامه‌ریزی کرده تا در پیک مصرف برق خاموشی وجود نداشته باشد و یا در صورت وقوع به صورت حداقلی باشد.

حیدری از تأمین ۳۵ هزار مگاوات برق تا چهار سال آینده خبر داد و گفت: ۱۰ هزار مگاوات آن برق بادی و خورشیدی توسط بخش خصوصی، ۱۰ هزار مگاوات توسط صنایع و ۱۵ هزار مگاوات نیز وزارت نیرو به صورت ترکیبی اقدام به تولید می‌کند.

وی با اشاره به مصرف بیش از ۹۰ درصد در بخش کشاورزی ادامه داد: شش درصد از آب مصرفی کشور در بخش شرب و مابقی نیز مربوط به صنعت است.


11350085
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است