اجتماعی 16:35 - 15 اردیبهشت 1400
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۰۵ دستگاه ماینر از یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی شمش آباد به ارزش ۲۶ میلیارد ریال خبر داد.

کشف مزرعه ارز دیجیتال در"شمس آباد"

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی در این باره اظهار کرد: ماموران انتظامی در راستای شناسایی و حذف نقاط آلوده و جرم خیز، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از وجود یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی شمس آباد مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.



وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات تکمیلی و با هماهنگی قضائی به محل مراجعه کردند. در بازرسی از این مکان  ۱۰۵ دستگاه ماینر، ۱۳ عدد فن و یک دستگاه برد را کشف کنند.



رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه  کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۶  میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه یک متهم  دستگیر و  پس از تکمیل تحقیقات پلیسی، به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام


11054037
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقلی منطقه یک شهرداری تهران از پیشرفت قابل توجه این منطقه در اجرای پروژه‌های ترافیکی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق توضیح داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۵ در آیین زنگ تحرک و ورزش که در بوستان خلیج فارس برگزار شد، از احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: سال گذشته ۱.۵ میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز معاف شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در راستای حفاظت از یوزپلنگ ایرانی با همکاری بخش خصوصی، ۵۰۰ هزار هکتار به زیستگاه این گونه در خطر انقراض در اطراف منطقه توران در سمنان اضافه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید گفت: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در یک بازی فوتبال گفت: توانمندی در رفع آسیب و حل مساله است نه پاک کردن صورت مساله.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است