گوناگون 17:35 - 04 بهمن 1400
دانلود قسمت سیزدهم سریال خاتون (قسمت 5 فصل 2) در ادامه مطلب امکان پذیر می‌باشد.

دانلود قسمت 13 سریال خاتون– کامل و با حجم رایگان

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تاپ مدیا، دانلود سریال خاتون قسمت 13 با ترافیک رایگان در سایت برای علاقه مندان امکانپذیر است. سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان اولین سریال اون در شبکه نمایش خانگی می‌باشد که روایت داستانی تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

برای دانلود قسمت 13 سریال خاتون به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 13 سریال خاتون

دانلود قسمت 13 سریال خاتون– کامل و با حجم رایگان

بازیگران سریال خاتون

نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، قربان نجفی، مزدک میرعابدینی، مهران غفوریان، مهران مدیری، مهتاب ثروتی، مهدی قربانی، عاطفه رضوی، پیام دهکردی، آیدا ماهیانی

بازیگران نیم فصل دوم:

رویا نونهالی، بیژن امکانیان، محمدرضا شریفی نیا، ستاره اسکندری، بانیپال شومن، پیام دهکردی و پانته آ پناهی ها.

داستان سریال خاتون

خاتون روایت داستانی تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

درباره سریال خاتون

تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی تک‌تک ایرانی‌ها جریان دارد و سریال تاریخی «خاتون» هم به داستانی در همین‌باره پرداخته؛ روایت زیروبم‌های خانواده‌ای که اوایل شهریور ۱۳۲۰ قصه‌شان آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

تماشا و دانلود فیلم خارجی و ایرانی و از جمله سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب tapmedia.ir به عنوان بهترین و برترین مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی موجب می‌شود تا روزهای سخت قرنطینه به خوبی سپری شود و با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب سایت تاپ مدیا شوید و به تماشا بنشینید تا از بی حوصلگی و افسردگی دور شوید....

انتهای رپرتاژ آگهی


11424709
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است