استانی 14:15 - 16 اردیبهشت 1400
یک مسئول خبر داد:
ایسنا/خراسان شمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در روز قدس هیچ‌گونه تجمعی در استان برگزار نمی شود و برنامه‌های این روز به صورت هماهنگ با سراسر کشور برپا می شود.

برگزاری مراسم روز قدس در خراسان شمالی بدون تجمع

حجت الاسلام محمد علی سالاری،  در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بیشترین برنامه‌ها در این روز در فضای مجازی خواهد بود و برنامه‌های حضوری نیز به صورت هماهنگ و سراسر کشور است.

سالاری با بیان اینکه ساعت ۱۰ صبح در میادین اصلی شهرها برنامه برافراشتن پرچم فلسطین را خواهیم داشت، افزود: این برنامه در بجنورد در میدان بازرگانی ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود که به صورت هماهنگ با سراسری کشور است.

وی با اشاره به آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، تصریح کرد: آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل پس از برافراشتن پرچم فلسطین خواهد بود و برنامه حضوری دیگری در استان نخواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در خصوص سخنرانی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه سخنرانی مقام معظم رهبری نیز از رسانه ملی پخش خواهد شد.

انتهای پیام


11055003
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است