استانی 15:46 - 14 بهمن 1401

جلب اعتماد مردم در گرو ایجاد اشتغال پایدار در لرستان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد با اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت:: با شکل گیری انقلاب اسلامی، نصرت الهی شامل حال ملت بزرگ ایران شد.

وی، از مردم خواست در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضوری پررنگ داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اقدام نظام سلطه در تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر را به شدت محکوم کرد و افزود: این گونه تحریم‌ها در پایبندی مردم به امور معروف و اعتقاد به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و همچنین مقابله با منکرات هیچ گونه تأثیری ندارد.

حجت الاسلام شاهرخی سپس به فوت سه نفر از اهالی الیگودرز در سانحه سقوط «گَرگر» اشاره کرد و گفت: لرستان به واسطه کوهستانی بودن و وجود رودخانه‌های فصلی و دائمی و زندگی عشایری، نیازمند توجه بیشتر مسئولان به امور پل سازی و جاده سازی برای رفع عقب ماندگی‌ها در این مناطق است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ارائه آمار درست توسط مسئولان را موجب جلب اعتماد مردم به مسئولان و نظام اسلامی دانست و افزود: مسئولان بین ارائه آمار اشتغال پایدار و غیر پایدار تفکیک ایجاد کنند چون مردم آمار اشتباه را نمی‌پذیرند و این امر موجب از بین رفتن بودجه و اعتبارات استان نزد مرکز می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، گفت: ارائه اینگونه آمار مختص به لرستان نیست و دیگر استان‌ها هم را شامل می‌شود اما تلاش برای ایجاد شغل پایدار ضروری است.


11804122
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است