استانی 08:50 - 07 مهر 1401

کاهش زمان صدور مجوز سرمایه‌گذاری در کرمانشاه

امیر حمزه حیدریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه راه‌اندازی شده و با الکترونیکی شدن این فرایند زمان اخذ مجوزهای لازم به یک چهارم زمان گذشته کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: ۶۰ روز میانگین صدور مجوز در استان کرمانشاه بوده که با راه‌اندازی پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری و پایش دستگاه‌های مربوطه به ۱۴ روز تقلیل پیدا کرده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه تصریح کرد: سرمایه گذاران می‌توانند با ثبت نام در این سامانه از ۲۳ دستگاه عضو این پنجره استعلامات لازم برای سرمایه‌گذاری را با زمان و هزینه کمتر اخذ کنند.

حیدریان بیان کرد: دادور و یاور نیز از سامانه‌های زیر مجموعه پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه هستند که مشاوره لازم را به سرمایه‌گذاران می‌دهند و همچنین شکایات اعلام شده را بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی عضو سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری به جلسات اقتصادی استان کرمانشاه دعوت شده و موانع و مشکلات صدور مجوز سرمایه‌گذاران را اعلام و در جلسات اقتصادی بررسی می‌کنند.

مدیرکل اقتصادی و امور دارایی استان کرمانشاه گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقاضای سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه ۲۰ درصد افزایش یافته و یک هزار و ۳۶ درخواست در سامانه به ثبت رسیده است.

حیدریان خاطر نشان کرد: از مجموع یک هزار و ۳۶ درخواست ثبت شده ۵۳ درصد درخواست‌ها به صدور مجوز منجر شده است.

وی اضافه کرد: گام بعدی تدوین اطلس سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه برای هموار کردن مسیر سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه است و در این اطلس شرایط و فرصت‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران اعلام می‌شود.


11698662
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است