استانی 18:04 - 13 آذر 1400
مدیرعامل آبفا استان:
ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: یک تصفیه خانه آب و 6 تصفیه خانه فاضلاب در استان هم اکنون در حال احداث هستند.

7 تصفیه خانه آب و فاضلاب در کردستان در حال احداث است

علیرضا تخت شاهی امروز(شنبه ۱۳ آذر) با بیان اینکه جمعیت فعلی استان یک میلیون و 730 هزار نفر است، گفت: تعداد کل مشترکین بیش از۴۷۵۰۰۰ هزار می باشد.

وی با اشاره به وجود ۳۷شهر در استان که همگی زیر پوشش آبفا قرار دارند، خاطرنشان کرد: در بخش شهری ۱۰۰ درصد جمعیت شهرنشین زیر پوشش خدمات شرکت در حوزه آب و ۹۶ درصد نیز زیر پوشش خدمات شرکت در حوزه فاضلاب قرار دارند.

وی تعداد تصفیه خانه های آب در مدار بهره برداری استان را ۶ واحد عنوان کرد و افزود: تعداد تصفیه خانه های فاضلاب در حال فعالیت نیز ۸ واحد هستند؛ ضمن آنکه یک تصفیه خانه آب و ۶تصفیه خانه فاضلاب نیز در حال ساخت هستند.

تخت شاهی با اشاره به وجود 1677 روستا در استان عنوان کرد: در بخش روستایی نیز 85 درصد جمعیت زیر پوشش خدمات شرکت در حوزه آب قرار دارند؛ ضمن آنکه 3 تصفیه خانه آب در مدار بهره برداری قرار دارند.

 وی تصریح کرد: همچنین در حال حاضر 1 تصفیه خانه فاضلاب روستایی در حال فعالیت است و یک واحد تصفیه خانه روستایی دیگر نیز در حال ساخت می باشد.

انتهای پیام


11350005
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است