استانی 20:00 - 13 آذر 1400
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی:
ایسنا/فارس رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور ضمن تمجید از کادر مجرب و قوی هیئت پزشکی ورزشی فارس، ابراز امیدواری کرد که خدمات و تلاش های این هیئت در تاریخ ورزش فارس ماندگار باشد.

خدمات هیئت پزشکی ورزشی فارس ماندگار خواهد بود

مجمع عمومی و سالانه هیئت پزشکی ورزشی فارس پیش از ظهر روز شنبه ۱۳ آذرماه با حضور غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، ناصراشکانی رئیس کمیته امور استانهای فدراسیون پزشکی ورزشی، مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان فارس و دیگر اعضای این مجمع برگزار شد.

در این نشست ابتدا مدیرکل ورزش و جوانان ضمن اشاره به اینکه هیئت پزشکی ورزشی یکی از هیئت های خوب فارس است که بدون حاشیه و به بهترین نحو کارش را انجام می دهد، افزود: در کنار اتفاقات خوبی که در ورزش استان افتاد که برخی آنها کم نظیر و بی نظیر بود و مدال های مختلف آسیایی، المپیک و پارالمپیک به دست آمد، قطعا پشتیبانی هیئت پزشکی ورزشی فارس نقش ویژه ای در این موفقیت ها داشته است.

عباس حاجی زاده افزود: سال گذشته در جلسه ای که با دکتر باشتی داشتیم، ایشان تاکید کردند که بایر برای ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی و المپیک برنامه های ویژه ای ترتیب داده شود تا دست کم در مبحث روانشناسی نیازها مرتفع شود.

حاجی زاده گفت: هیئت پزشکی ورزشی همکاری خیلی خوبی داشت و حتی تغذیه و درمان ورزشکاران را زیر نظر گرفت که خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در ورزش استان بودیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی هم گفت: در چندسال اخیر به اندازه تمام ادوار گذشته و یا حتی بیشتر از آن در هیئت پزشکی ورزشی فارس تلاش و کارهای بزرگی انجام شده است و فکر می کنم خدمات و تلاش های هیئت فارس ماندگار خواهد بود.

غلامرضا نوروزی گفت: هیئت پزشکی ورزشی استان فارس توانسته در دو سال اخیر در رقابتی بسیار سخت با استانهای بزرگ جایگاه سوم کشور را به خود اختصاص دهد که نشان از توانمندی دکتر باشی و همکاران وی دارد و امیدوارم بتوانند امسال و سال آینده این رتبه را ارتقا دهند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: موفقیت این هیئت، حاصل زحماتی بوده که به واسطه تلاش و استفاده از نیروهای کارآمد در چند سال اخیر انجام شده و ما امروز شاهد فعالیت بسیار خوب و ارزنده ای در سطح هیئت پزشکی ورزشی فارس هستیم وامروز خوشحالیم که فرد ارزشمند و کاربلدی در راس آن قرار دارد که خود شخصا در بحث پزشکی به ورزشکاران و به خصوص ملی پوشان  خدمات ارزشمندی ارائه داده است. 

نوروزی همچنین گفت: در فدراسیون سعی کردیم خدمات را از تهران به شهرستان ها انتقال دهیم و مانع از ایجاد هزینه ها و زمان زیادی برای انجام کارهای درمانی شده ایم. مبنای ما بر این بود که در هر استان یک پایگاه پزشکی ورزشی قوی داشته باشیم که بتواند پاسخگوی نیازهای ورزشکاران باشد و ما می بینیم که امروز هیت فارس چقدر قوی کار کرده و مجددا از تلاش دکتر دکتر باشتی و همکارانشان تشکر کنم که یک کادر بادانش، سالم و با اخلاق هستند و همین جمع کردن کادر مناسب در کنار یکدیگر است و این راز موفقیت هیات فارس و نکته ارزشمند مدیریتی در این هیات  به شمار می رود.

وی ادامه داد: ما در دوران کرونا بازی های المپیک و پارالمپیک را داشتیم که با تدابیری که اندیشیده شد، توانستیم این مسابقات را بدون کوچکترین مشکلی پشت سر بگذاریم و نخستین کشوری بودیم که واکسیناسیون ویژه ورزشکاران المپییکی و پارالمپیکی را انجام دادیم و کمترین مشکل را در بحث مبتلایان به کرونا داشتیم و ما تنها دو مورد ابتلا داشتیم که خوشبختانه یکی از آنها هم توانست در المپیک حاضر شود.

رئیس فدراسون پزشکی ورزشی با بیان اینکه کار در دوران کرونا، خیلی سخت و پیچیده است، خصوصا برای هیئت‌های پزشکی ورزشی، گفت: از سوی ستاد کرونا فعالیت های ورزشی در دسته ۳ و ۴ قرار گرفت و این تعطیلی ها منجر به شیوع افسردگی در جامعه ورزش شده بود. ما در جلسات متعددی که با وزارت بهداشت داشتیم، آنها را متقاعد کردیم که ورزش را در اولویت یک و دو قرار دهند تا در سخت ترین شرایط کرونا هم ورزشکاران بتوانند با رعایت دستورالعمل ها، تمرینات و مسابقاتشان را انجام دهند. و دیدید که در اوج کرونا مسابقات لیگ برتر و اردوهای تیم ملی برگزار شد.

نوروزی گفت: یک موضوع مهمی که من همیشه روی آن تاکید می کنم توجه به شهرستان هاست. همانطور که ما تمرکز زدایی را در سطح کشور انجام دادیم  توقع داریم که این تمرکز زدایی در سطح استان ها هم انجام شود و شهرستان ها بیشتر دیده شوند و فعالیت های بیشتری داشته باشند، یعنی فعالیت ها معطوف به مرکز استان و شهر شیراز نباشد.

به گزارش ایسنا در حاشیه برگزاری این مجمع از روسای هیئت‌های پزشکی ورزشی شهرستانهای فارس و برخی از هیئت‌های برتر فارس تجلیل شد.

انتهای پیام


11350164
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است