علمی فناوری 12:17 - 13 مرداد 1400
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم خبر داد
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از فعال شدن سامانه واکسیناسیون برای کارکنان ستاد وزارت علوم و کلیه دانشگاه‌های کشور به منظور واکسینه کردن آنها علیه کرونا خبر داد.

سامانه واکسیناسیون دانشگاهیان فعال شد

به گزارش ایسنا، دکتر محمدتقی نظرپور ضمن این مطلب گفت: سامانه واکسیناسیون برای کارکنان ستاد وزارت علوم و کلیه دانشگاه‌های کشور به منظور واکسینه کردن همه اعضای هیأت علمی و کارکنان اداری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری فعال شده است.

وی افزود: پیرو توافقی که با وزارت بهداشت انجام شده، مقرر شد دانشگاهیان (اعضای هیأت علمی و کارکنان اداری) در مردادماه و پس از آن دانشجویان تحصیلات تکمیلی طبق اولویت‌بندی که انجام شده، در شهریورماه واکسینه شوند.

نظرپور با اشاره به اینکه فهرست مشخصات اعضای هیأت علمی و کارکنان ستادی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری به تفکیک استان‌ها برای انجام واکسیناسیون، به وزارت بهداشت اعلام شده است، افزود: اسامی و کد ملی حدود ۳۰ هزار نفر عضو هیأت علمی و حدود ۶۴ هزار نفر از کارکنان و کارشناسان اداری دانشگاه‌ها برای واکسیناسیون ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، وی با بیان اینکه واکسیناسیون دانشگاهیان بدون محدودیت سنی انجام می‌شود، تاکید کرد: با توجه به ضرورت از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان و به منظور فراهم آوردن همه امکانات برای برگزاری کلاس‌های حضوری دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی در مهرماه، لازم است اعضای هیأت علمی و کارکنان بخش اداری دانشگاه‌ها و همه کسانی که برای امور دانشجویان و آموزش آنان باید حضور فیزیکی داشته باشند واکسینه شوند.

معاون وزیر علوم با قدردانی از همراهی و هماهنگی مسئولان و دست‌اندرکاران وزارت بهداشت برای انجام واکسیناسیون به موقع دانشگاهیان، خاطرنشان کرد: این امکان از روز دوازدهم مردادماه برای ثبت‌نام در سامانه واکسیناسیون کرونا مهیا شده است و همه اعضای هیأت علمی و کارکنان می‌توانند با مراجعه به سامانه Vaccine.salamat.gov.ir ثبت‌نام و محل واکسیناسیون خود را طبق محل سکونت یا محل کار استان و شهری که حضور دارند، انتخاب کنند.

انتهای پیام


11174977
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ادوبی اعلام کرده است که ابزار‌های جدیدی را به فتوشاپ اضافه می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود ۹۸۰ مورد IRC تمدید و صادر شده است
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رویداد «مانوین» ویژه صنایع خلاق و فرهنگی همزمان با رویداد «اینوتکس» از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاونت بهداشت وزارت بهداشت از برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» از ۱۷ تا ۱۹ در سطح کشور توسط معاونت‌های بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با هماهنگی وزارت کشور تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت گفت: اجرای طرح مطالعاتی دستگاه پاکدم یا قلیان اکسیژن به صورت آزمایشی تحت نظارت وزارت بهداشت آغاز شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت:مدارس برای ارتقای جایگاه علمی و افزایش میانگین نمرات نهایی دانش آموزان باید اقدامات موثری انجام دهند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه ای نهم اردیبهشت ازساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از خصوصیات طب ایرانی آن است که سلامت انسان را در ارتباط با سلامت محیط می‌بیند یعنی اگر محیط ناسالم باشد سلامت انسان مختل می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است