ورزشی 02:37 - 13 آذر 1400
در گفت‌وگو با فرد ملکیان مطرح شد؛
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید نقش هافبک‌ها در داربی ۹۷ پایتخت بسیار می‌تواند در نتیجه مسابقه تاثیرگذار باشد.

نقش‌ تعیین‌کننده هافبک‌ها در داربی/ غرور، کمر سرخ‌پوشان را می‌شکند؟

فرد ملکیان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره داربی ۹۷ پایتخت و تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ استقلال اول فصل را خیلی خوب شروع کرد و امیدواری زیادی برای هواداران به وجود آورد. البته در این مدت چند بازی اخیر تیم مساوی شده است.

او ادامه داد:‌ من چند بار سر تمرین استقلال آمدم و تمریناتی که آقای پین طرح می‌کند، بسیار عالی است. الان دفاع استقلال خیلی خوب است. هم‌چنین خط حمله استقلال کیفیت مطلوبی اما هم‌چنان باهم هماهنگ نشدند. چیزی که من در تمرین می‌بینم، این است که انگیزه‌ها بالاست. الان فکر می‌کنم استقلال اعتماد به نفس بیش‌تری نسبت به فصل‌های گذشته دارد.

ملیکان درباره وضعیت تیم پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: پرسپولیس امسال جنگندگی و قدرت فصول گذشته را ندارد. بازیکنان پرسپولیس از نظر انگیزه از استقلال ضعیف‌تر هستند و مشخص است که بعد از ۵ قهرمانی غرور تیم را می‌گیرد. البته این مسائل تا شروع بازی غیرقابل پیش‌بینی است و باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره نقاط ضعف و قوت آبی‌پوشان و سرخ‌پوشان پایتخت در این بازی گفت: الان ۲ تیم شرایطی مثل هم دارند. آبی‌ها خط دفاعی و خط حمله خوبی دارند. پرسپولیس هم دفاع خوبی داشته است. الان نقش تعیین کننده‌ها را هافبک‌ها خواهند داشت که می‌توانند در نتیجه بازی تاثیرگذار باشند. استقلال اگر بخواهد گل بزند، می‌تواند از عمق دفاعی سرخ‌ها وارد عمل بشود و گلزنی کند.

او درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی داربی ۹۷ پایتخت گفت: من فکر می‌کنم این بازی ۲ بر یک به سود تیم استقلال به پایان برسد. البته امیدوارم استقلال گل نخورد چون مدافاعان عملکرد خوبی از خودشان برجای گذاشتند و این مساله فقط یک پیش‌بینی به حساب می‌آید.

ملکیان در پایان درباره خاطره‌انگیزترین لحظاتی که در داربی‌ها به عنوان بازیکن استقلال داشت، گفت: من چون در اولین داربی‌ام گل زدم، لحظات خیلی خوبی را سپری کردم. من قبلا در آرارات هم بازی کردم اما هیچ وقت تجربه‌ چنین جوی را نداشتم. لحظه‌ای که من گل را به ثمر رساندم، اینقدر محو بازی بودم که خوشحالی‌ام را به سمت سکوهای پرسپولیس بردم و در ادامه فرهاد مجیدی و محمد تقوی من را گرفتند. این اتفاق برای من مثل یک خواب بود. هم‌چنان این گل من در داربی در ذهن‌ها مانده و این خیلی برایم شیرین است.

انتهای پیام


11348561
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با چند ملی پوش شانس کسب سهمیه المپیک دیدار و گفت و گو کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است