استانی 15:27 - 14 بهمن 1401

جهاد تبیین ابزار اقناع افکار عمومی برابر نقشه های شوم دشمن است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه سمنان به میزبانی مصلای امام (ره) این شهر، ضمن بیان اینکه تبیین به‌معنای روشنگری، بیان حقیقت و واقعیت است، ابراز داشت: با توجه به اینکه یکی از برنامه‌ریزی های دشمن به کارگیری ذهن و افکار جوانان است لذا این مهم می‌طلبد تا جهاد تبیین به روشنگری دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید بپردازد.

وی ضمن بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نیز نوعی تبیین بود که به دست امام راحل صورت گرفت، افزود: امام خمینی در سخنرانی‌های خود قبل از پیروزی انقلاب واقعیت رژیم پهلوی را برای مردم تبیین و مورد روشنگری قرار داد لذا در نتیجه همین تبیین گسترده عمیق ایشان نهال نوپای انقلاب جان گرفت، شکوفا شد و به ثمر نشست.

خطیب موقت سمنان ضمن بیان اینکه جهاد تبیین ابزار اقناع افکار عمومی برابر نقشه‌های شوم دشمن است، ابراز داشت: اگر می‌خواهیم نقشه‌های دشمن چون حبابی نقش بر آب شده و دسیسه‌ها یک به یک خنثی شوند تنها راه حل بیان آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب به نسل امروز است.

مهدوی نژاد با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به مقصود خود می‌کوشند تا باورهای جوانان را از هر طریق ممکن سست کند، تصریح کرد: از مسئولان انتظار می‌رود ایام الله دهه فجر را فرصت مغتنمی بشمارند تا تلاش‌های صورت گرفته طی این چهار دهه به درستی اطلاع رسانی کنند قطعاً مردم با شنیدن اقدامات خوب انجام شده به انقلاب و نظام دلگرم شده و باورهای آنها مستحکم می‌شود.

وی با بیان اینکه انتشار اطلاعات غلط یکی از آفت‌هایی که باعث سست شدن باورها می‌شود، افزود: این مهم می‌طلبد تا در انتشار موضوعات و اطلاعات مختلف به ویژه در فضای مجازی دقت و هوشیاری کافی به خرج دهیم و از انتشار مطالبی که بابت صحت آن مطمئن نیستم به طور جد پرهیز شود.


11804106
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است