گوناگون 17:03 - 07 خرداد 1401

کمپین دانشجویی «نه به دخانیات» در دانشگاه شریف برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، دکتر حمید یعقوبی رئیس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: مراکز مشاوره دو دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری نهادها و سازمان‌های علمی و آموزشی، کمپین بزرگ دانشجویی «نه به دخانیات» را در هفته ملی مبارزه با دخانیات و طی روزهای ۴ تا ۱۰ خرداد سال جاری برگزار می‌کنند.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه اظهار کرد: شعار امسال روز جهانی نه به دخانیات، «دخانیات تهدیدی برای محیط زیست ما» تعیین شده است و بر همین اساس تمرکز این کمپین بر آسیب‌های وارده بر محیط زیست از سوی صنعت دخانیات است

وی یادآور شد دخانیات و محیط زیست، دخانیات و دود دست دوم، دخانیات و سلامت جسم و روان و دخانیات؛ دریچه ورود به اعتیاد، چهار محور اصلی این کمپین خواهد بود.

دکتر یعقوبی در خصوص نحوه ارسال و قالب‌های مورد پذیرش آثار گفت: دانشجویان می‌توانند آثار خود را در فضای اینستاگرام در ۳ قالب عکس، نوشته و اینفوگرافی منتشر کنند. همچنین دانشجویان اگر هنگام انتشار آثار خود از هشتگ‌های (نه به دخانیات، دخانیات و محیط زیست، مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف و مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران) استفاده کنند در مسابقه شرکت داده می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد؛ تمامی آثار واصله مورد بررسی داوران قرار می‌گیرد و به ۶ اثر برتر هر یک مبلغ یک میلیون تومان جایزه تعلق می‌گیرد.


11576199
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است