بین‌الملل 23:11 - 07 خرداد 1401

جزئیات برگزاری مراسم توهین آمیز صهیونیست ها اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که هشدارهای متعددی درباره برگزاری راهپیمایی صهیونیست‌های تندرو داده شده است، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت جزئیاتی از برگزاری این مراسم را اعلام کرده است.

این رسانه عبری زبان در تل آویو درباره برگزاری مراسم روز پرچم اعلام کرد که راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان در قدس اشغالی از رأس ساعت ۱۶ عصر (به وقت فلسطین) آغاز خواهد شد.

تا کنون هشدارهای زیادی از سوی گروه‌های فلسطینی درباره برگزاری راهپیمایی روز پرچم داده شده و بسیاری خواستار لغو برگزاری این مراسم توهین آمیز شده اند. حتی چند ساعت پیش از این نیز، «مشیر المصری» عضو ارشد حماس در سخنانی گفت: «شکی در این نیست که راهیپمایی پرچم که دشمن صهیونیستی به دنبال برگزاری آن است، تخطی از تمامی خطوط قرمز است.»

بر اساس این گزارش، این عضو ارشد حماس در ادامه یادآور شد: «دشمن صهیونیستی را از اجرای این طرح جهنمی برحذر داشته و اعلام می‌داریم که مقاومت کاملاً آماده و دست به سلاح است و تنها منتظر یک اشاره است.»

المصری همچنین در سخنانش اظهار داشت: «اگر پیام ما از طریق واسطه‌ها به دشمن نرسد و آن‌ها از تعرض به مسجد الاقصی دست نکشند و راهپیمایی پرچم را لغو نکنند، آن وقت پیام خود را با موشک خواهیم رساند. سران دشمن باید در برگزاری راهپیمایی پرچم تجدید نظر کنند قبل از اینکه آینده سیاسی خود را قربانی این مسئله کنند. به آن‌ها توصیه می‌کنم که بار دیگر مقاومت را نیازمایند.»

گفتنی است، هر سال صهیونیست‌ها با مراسمات مختلف این روز اشغالگری قدس را جشن می‌گیرند و هزاران نفر از شهرک‌نشینان نیز در آن شرکت می‌کنند. مراسمات از دو روز قبل شروع می‌شود و مهمترین بخش این مراسمات راهپیمایی پرچم است.

راهپیمایی پرچم یک مراسم جدید است و تاریخ برگزاری آن مطابق تقویم عبری است؛ روزی است که در سال ۱۹۶۷ اشغالگران صهیونیست توانستند بعد از جنگ به طور کامل قدس را اشغال کنند.


11576463
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن پنجشنبه شب در سخنانی با تاکید براینکه رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد، خطاب به آمریکایی‌ها گفت: آنها در تجاوز نظامی خود به یمن، شکست را از انگلیس به ارث خواهند برد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» قسام خانه‌ای را پس از ورود اشغالگران اسراییلی منفجر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور اوکراین در تماسی تلفنی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار ارسال کمک‌های فوری به کی یف شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگئی لاوروف، عنوان کرد که سران ارمنستان با بهانه‌هایی غیرواقعی به دنبال برهم زدن روابط با مسکو هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر کل سازمان ملل روز پنجشنبه در سخنانی گفت نمی‌تواند غمی را که در دیدار با پناهندگان فلسطینی در سفرش به مصر و اردن تجربه کرده از بین ببرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خانواده های اسرای این رژیم مدعی شد که ارتش آن در حال آماده شدن برای ورود به شهر رفح در نوار غزه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه فنلاند اعلام کرد که کارگروهی به ریاست هلسینکی به این نتیجه رسیده است که توافقنامه دفاعی با آمریکا حاکمیت این کشور را تضعیف خواهد کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است