استانی 12:15 - 08 آذر 1400
طی حکمی از سوی رئیس جهاددانشگاهی گلستان:
ایسنا/گلستان رئیس جهاددانشگاهی گلستان پس از موافقت مدیرعامل خبرگزاری ایسنا مهدی باقریان را به عنوان سردبیر خبرگزاری ایسنا گلستان منصوب کرد.

سردبیر خبرگزاری ایسنا گلستان منصوب شد

استان گلستان یکی از استانهایی است که بیشترین ظرفیت های توسعه ای را در حوزه های مختلف اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، گردشگری، ورزشی و سیاسی داراست ولی بنا به دلایل متعدد از قطار توسعه کشور بازمانده و نتوانسته با وجود پیشرفت های بسیار به جایگاه واقعی خود برسد. در این مسیر بی شک رسانه ها به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه و پیشرفت می توانند نقش اثربخش و بی بدیلی را ایفا کنند.

خبرگزاری ایسنا گلستان نیز در طی سالهای گذشته تلاش کرده‌است ضمن انعکاس اخبار دقیق، صادقانه و منطبق بر مطالبات مردم و به ویژه دانشجویان به رسالت های خبری خود در راستای توسعه استان نیز جامه عمل بپوشاند.

امروز و در آستانه روز دانشجو با تصمیم رئیس جهاددانشگاهی استان گلستان و با موافقت مدیرعامل خبرگزاری ایسنا «مهدی باقریان» به عنوان سردبیر جدید خبرگزاری ایسنا استان گلستان منصوب و معرفی شد.

ابراهیم شهبازی در این حکم ضمن تاکید بر اجرای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتشار اخبار خوب، مفید و امیدبخش، مطالبه گری، حقیقت گویی و استفاده از نیروهای جوان و دانشجو را به عنوان اهم خواسته ها از سردبیر ایسنا مطرح کرده است.

از سوابق مهدی باقریان در حوزه رسانه می توان به حضور به عنوان سرپرست استانی، دبیر و خبرنگار خبرگزاری های متعدد و دبیر ایسنا شرق استان گلستان و هم چنین مشاور رسانه ای و روابط عمومی چندین نهاد و مجموعه فرهنگی، اجتماعی و تحقیقاتی اشاره کرد.

باقریان که دانشجوی رشته مدیریت رسانه و ارتباطات در مقطع دکتراست، پیش از این توفیق خدمت در جهاددانشگاهی استان گلستان به عنوان جهادگر حوزه های مختلف فرهنگی و آموزشی را داشته است.

گفتنی است ابراهیم شهبازی رئیس جهاددانشگاهی استان گلستان طی پیامی از زحمات «سید حسین حسینی» در طول بیش از ۵ سال تلاش در خبرگزاری ایسنا گلستان تقدیر کرد.

انتهای پیام


11341977
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است