استانی 10:06 - 10 بهمن 1401

واحدهای مسکن ملی اشکذر به مالکان واگذار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله ردائی صبح دوشنبه در نشست شورای مسکن با بیان اینکه باید ظرف هفته جاری نشستی ویژه فرآیند تحویل واحدهای مسکن ملی برگزار شود، با ابراز گلایه‌مندی از طولانی شدن زمان اجرای پروژه اقدام ملی مسکن اظهار داشت: انتظار می‌رود مساعدت کامل در زمینه مبلغ نهایی مورد مطالبه سازمان همیاری شهرداری‌ها از متقاضیان صورت پذیرد.

ردائی افزود: تکمیل واحدها با واگذاری به مالکان، متناسب با توان مالی آنها انجام خواهد شد و آماده‌سازی محوطه و تأمین کامل زیرساخت‌ها نیز باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

وی همچنین با تأکید بر ضرورت آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای اشکذر و مجومرد با هماهنگی راه و شهرسازی و سازمان همیاری شهرداری‌های استان در دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه زمین موردنظر مجومرد ظرفیت تعداد قطعات برای افراد تأیید شده در سامانه ثبت‌نام را ندارد؛ ظرف همین هفته راه و شهرسازی و مشاور طرح هادی، بقیه زمین موردنیاز را مکان‌یابی و پیگیری کنند.

رئیس شورای مسکن شهرستان اشکذر در مورد مسکن روستایی نیز با بیان اینکه بنیاد مسکن برای روستاهای دارای متقاضی برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند، تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز مکلفند در اسرع وقت و ظرف دو هفته آینده مسائل مربوط به زیرساخت‌های این زمین‌ها را تعیین تکلیف کنند.

گفتنی است؛ در این نشست در مورد واگذاری و تحویل واحدهای نیمه‌تمام طرح اقدام ملی مسکن، آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در دهه مبارک فجر، نیازها و مسائل مسکن روستایی در بخش‌های خضرآباد و مرکزی و همچنین تأمین بقیه زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن مجومرد تصمیماتی اتخاذ شد.


11799579
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است