استانی 22:07 - 17 بهمن 1401

اعتبارات روستاها افزایش یافت/برکات انقلاب همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری شامگاه دوشنبه در جشن انقلاب روستای قوشه میامی ضمن بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات و برنامه‌های خوبی در حال انجام است، ابراز داشت: در این دولت شاهد افزایش اعتبارات حوزه روستایی هستیم که این می‌تواند ضمن امیدآفرینی، ارتقا نشاط اجتماعی و رونق اقتصادی و گردشگری را برای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به همراه داشته باشد.

وی ضمن بیان اینکه افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) میامی و کارخانه خوراک دام با ظرفیت ۷۰ هزار تن نهاده دامی از برکات انقلاب است، افزود: در بخش کالپوش نیز قیر قابل توجه و همچنین جداول بسیاری در اختیار دهیاری‌ها قرار داده شده است که می‌تواند منجر به آبادانی و توسعه روستاهای این بخش شود.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه امروز بالاترین دستاورد ایران و انقلاب در منطقه داشتن امنیت است، ابراز داشت: امروز با وجود ناآرامی در برخی کشورهای منطقه ایران مانند نگینی در منطقه می‌درخشد و باید گفت که علت برگزاری جشن‌های دهه فجر بر این بابه که به واسطه انقلاب توانستیم بر سرنوشت خودمان حاکم باشیم.

آشوری ضمن بیان اینکه امام راحل خط و مشی انقلاب را بر دوپایه اسلام و مردم بنا کرده است، تصریح کرد: قاب کشور ایران اسلام است که با حضور همیشه در صحنه مردم انقلاب و اسلام تداوم پیدا کرد و بعد از گذشت ۴۴ سال مردم برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه نمونه کامل مردمی بودن انقلاب بسیج و انتخابات است و همه مردم سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند، افزود: ایام دهه فجر فرصتی برای مدیران منطقه که دستاورد انقلاب را به نسل جوان بیان کنند که همان تحقق آقا جهاد تبیین است.


11807170
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است