گوناگون 14:39 - 29 دی 1400
مجموعه اسکی دبی یکی از تفریحات بسیار جذاب است که امکان تجربه اسکی روی برف در هوای 50 درجه امارات را به شما می‌دهد.

اسکی دبی، لذت اسکی روی برف در هوای ۵۰ درجه را رقم می زند

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ره بال آسمان، می‌دانستید در هوای گرم و سوزان ۵۰ درجه دبی می‌توانید اسکی روی برف را تجربه کنید؟ البته که از دبی بعید نیست که هر نوع خلاقیتی در زمینه گردشگری ایجاد کند؛ اما هنوز هم باورش برای خیلی‌ها سخت است که در هوای گرم و سوزان دبی، می‌توان جایی برای برف‌بازی و حتی تماشای پنگوئن‌های قطبی پیدا کرد. به شما قول می‌دهم با خواندن این مطلب، در اولین فرصت دنبال تهیه بلیط دبی باشید تا این تفریح سراسر هیجان را تجربه کنید. در همین راستا مطالعه راهنمای خرید بلیط هواپیما دبی به شما در تهیه بهترین بلیط به این مقصد کمک شایانی می‌کند.

اسکی دبی کجاست؟

پیست مصنوعی اسکی دبی در مرکز خرید امارات قرار دارد. برای رسیدن به این پیست اسکی باید راهی جاده شیخ زاید شوید.

بخش های مختلف پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی در مجموعه سرپوشیده قرار دارد. این مجموعه شامل پنج مسیر مختلف است که هر کدام شیب، ارتفاع و میزان متفاوتی از سختی و دشواری دارد. این مجموعه شامل اسنوبورد، تله کابین، سینما برفی، پارک برفی و پارک پنگوئن‌ها می‌شود. برای ورود به هر کدام از این بخش‌ها لازم است هزینه جداگانه پرداخت شود. ضمناً ورود کودکان فقط برای بعضی بخش‌ها امکان‌پذیر است.

تفریح در پیست اسکی دبی

تفریح در پیست اسکی دبی

تفریح در پیست اسکی دبی

تصور کنید که در یکی از گرم‌ترین نقاط زمین، وارد مجموعه‌ای می‌شوید که می‌توانید رژه پنگوئن‌ها را از نزدیک نگاه کنید. در مسیرهای مختلف اسکی کنید و حتی با کمک تله کابین، یک مسیر پوشیده از برف را پشت سر بگذارید. همچنین برای لحظاتی در یک محوطه پوشیده از برف و یخ، یک نوشیدنی گرم بنوشید و فیلم محبوبتان را تماشا کنید. فرقی هم نمی‌کند که مبتدی باشید یا کاربلد، اینجا صفر تا صد آموزش‌ها به شما داده می‌شود؛ فقط نکته اینکه باید به یکی از دو زبان عربی یا انگلیسی تسلط داشته باشید.

قوانین حضور در پیست اسکی دبی

گفتیم که همه گروه سنی می‌توانند در پیست اسکی دبی حضور داشته باشند؛ اما به این نکته توجه کنید که کودکان ۲ تا ۸ ساله فقط با همراهی یک بزرگ‌تر اجازه ورود دارند. با این حساب نمی‌توانید فرزندتان را تنها به این مجموعه بفرستید و البته که عقل هم حکم می‌کند که اینگونه نباشد. نوجوانان ۸ تا ۱۲ سال هم لازم است با رضایت کتبی والدین در بخش‌های مخصوص خود حاضر شوند. به هرحال کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند. یکی از تفریحات این مجموعه گلوله برفی است. برای تجربه این تفریح، باید حداقل ۱۲۵سانتی‌متر قد و دست‌کم ۳۰ کیلوگرم وزن داشته باشید. غیر از این هم باشد احتمالاً در انبوه برف گم شوید!

یک نکته بسیار مهم دیگر اینکه مجموعه پیست اسکی دبی همه لوازم و تجهیزات خوش‌گذرانی را در اختیار شما می‌گذارد، مگر دستکش و کلاه را که باید خودتان داشته باشید؛ پس قبل از عزیمت حتما برای خودتان دستکش و کلاه تهیه کنید که آنجا سرتان بی‌کلاه نماند.

رژه پنگوئن‌ها فقط در ساعات ۱۴، ۱۶ و ۱۸ عصر انجام می‌شود. اگر برایتان مهم است که حتماً این پیاده‌روی باشکوه را تماشا کنید، برنامه‌تان را جوری بچینید که در این ساعات، در مجموعه حضور داشته باشید. اگر هم هستید، خودتان را با تله کابین و اسنوبرد و سینما سرگرم نکنید. راستی موقع رژه پنگوئن‌ها هم فقط تماشا کنید و لذت ببرید و همه صحنه‌ها را در ذهنتان ثبت کنید؛ چون اجازه بردن دوربین یا گوشی برای ثبت عکس را نخوهید داشت.

هزینه حضور در پیست اسکی دبی

هزینه حضور در پیست اسکی دبی

هزینه حضور در پیست اسکی دبی

برای حضور در پیست اسکی دبی باید چشمتان را ببندید و سر کیسه را شل کنید! هر چه باشد اینجا یکی از عجیب‌ترین جاهای دیدنی دبی است که در گرمای سوزان ۵۰ درجه به شما امکان برف‌بازی می‌دهد. نگهداشتن دمای زیر صفر درجه برای بقای این مجموعه، کار هزینه‌برداری است و مسلما شما با بازدیدتان فقط بخش کم از این هزینه هنگفت را می‌پردازید. البته این را هم بگوییم که به قول قدیمی‌ها هر چه بدهی، همان‌قدر آش می‌خوری. در نهایت تجربه حضور در پیست اسکی دبی آنقدر ارزشمند هست که به هزینه‌اش بیرزد.

قبل از هر چیز بگوییم این ارقام و اعداد مربوط به دی ماه ۱۴۰۰ است.

برای رفتن به پارک برفی لازم است چیزی حدود ۱۹۰ درهم بپردازید. البته اگر دونفره بلیط بگیرید به جای ۳۸۰، می‌توانید ۲۶۳ درهم بدهید؛ پس دنبال یک رفیق پایه باشید که هم بیشتر بهتان خوش بگذرد و هم هزینه کمتری بدهید.

سایر هزینه های تفریح در مجموعه پیست اسکی دبی

  •  سینما برفی ۲: حدود ۲۰۰ درهم، همین سینما به همراه پارک برفی (اسنوپارک): حدود ۴۷۰ درهم.
  • سینما برفی ۳: حدود ۳۰۰ درهم و همین سینما به همراه پارک برفی: حدود ۷۵۰ درهم.
  •  تماشای رژه پنگوئن‌ها: ۲۴۰ درهم.
  •  هزینه اجاره تجهیزات اسکی، نوشیدنی‌های گرم، میان‌وعده، ناهار و غیره هم کاملاً به سلیقه و خدمات دریافتی شما بستگی دارد و ممکن است از ۵۰ تا ۵۰۰ درهم متفاوت باشد.

تجربه یک روز خوش برفی متفاوت در دبی

اسنوبرد در پیست اسکی دبی

 اسنوبرد در پیست اسکی دبی

امیدواریم با اطلاعاتی که ره بال آسمان برای بازدید از مجموعه پیست اسکی روی برف دبی در اختیارتان گذاشت، در اولین فرصت به این مجموعه سری بزنید و از تفریحاتش لذت ببرید. فراموش نکنید که دبی شهر عجایب است و همه تفریحاتش ارزش هزینه‌کردن دارد. در کنار این تجربه‌ها می‌توانید به قاب دبی، آبنمای موزیکال، چرخ و فلک عین دبی، سافاری و سایر جاذبه های گردشگری هیجان‌انگیزش هم سر بزنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 


11417488
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است