استانی 17:20 - 13 آذر 1400

دلجویی رئیس قوه قضاییه از قاضی فداکار کرمانی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای با قاضی فداکار کرمانی که در جریان نجات یک متهم از خودکشی دچار آسیب جدی از ناحیه مهره‌های کمر شد، به صورت تلفنی گفتگو کرد و جویای احوال وی شد.

رئیس عدلیه ضمن قدردانی از اقدام به موقع این قاضی فداکار، برای وی از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل و کامل کرد و گفت: دستگاه قضائی به وجود قضاتی اگاه و شجاع که در راه خدمت به ملت از جان مایه می‌گذارند، افتخار می‌کند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در گفتگو با رئیس کل دادگستری کرمان خواستار تشویق و حمایت از قضات فداکاری شد که در مسیر خدمت خالصانه به خلق، حتی از بذل جان خود دریغ نمی‌کنند و رسیدگی به امور مردم را بر هر اقدام دیگری اولویت می‌دهند.

رئیس قوه قضائیه همچنین در خصوص ضرورت انجام مراقبت‌های لازم و ایمن سازی اماکن قضائی جهت پیشگیری از بروز اینگونه حوادث، دستورات لازم را صادر کرد.

مسعود توکلی قاضی شعبه ۱۰ مجتمع شهید باهنر کرمان که به شعبه صلح و سازش معروف است، طی روزهای گذشته در حین اقدام برای ممانعت از خودکشی یک متهم، دچار آسیب جدی در ناحیه مهره‌های کمر شد و به زیر تیغ جراحی رفت.

در این حادثه، به متهم پرونده هیچ آسیبی وارد نشد.

این قاضی فداکار که هم‌اکنون در منزل خود مشغول گذراندن دوران نقاهت است، اعلام کرده هیچ شکایتی از متهم ندارد و همچنان پیگیر جلب رضایت شاکیان پرونده‌ها از جمله پرونده این متهم است.


11349950
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است