استانی 12:32 - 16 اردیبهشت 1400
ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان معتقد است که با وجود اینکه از قله بیماری در پیک چهارم عبور کردیم اما شرایط همچنان در استان شکننده است و از همین رو باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساسیت بیشتری داشت.

ایجاد مراکز جامع واکسیناسیون در شهرستان‌های استان/ کاهش ورودی‌ به بخش‌های کرونا

دکتر نوید دانایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عدم توجه به پروتکل‌ها و توصیه‌های ستاد کرونا می‌تواند ما را به شرایط پرخطر قبلی برگرداند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا از کاهش ورودی‌ها به بیمارستان‌های وابسته به علوم پزشکی سمنان خبر داد و افزود: خوشبختانه هم در تعداد بستری‌های بخش کرونا و هم در میزان ورودی به بیمارستان شاهد کاهش بیماران در 6 شهرستان تحت پوشش دانشگاه هستیم. البته علی رغم این کاهش، با توجه به شکننده بودن شرایط باید با حساسیت ویژه به مصوبات ستاد کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی توجه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از راه‌اندازی مراکز واکسیناسون در همه شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه خبر داد و گفت: واکسیناسیون در این استان با سرعت بسیار مناسبی در حال انجام است.

وی با اشاره به واکسیناسیون افراد بالای 80 سال از آن دسته از افراد بالای هشتاد سال که تاکنون  با آنها تماس نگرفته‌اند خواست با مراجعه حضوری و یا تماس با مراکز جامع واکسیناسیون، برای تزریق واکسن کروناویروس اقدام کنند.

دکتر دانایی با اشاره به راه اندازی مراکز جامع واکسیناسیون در همه شهرستان های استان اضافه کرد: محموله جدید واکسن تحویل دانشگاه شده و واکسیناسیون افراد زیر 80سال و دیگر گروه‌های سنی از هفته آینده در مناطق تحت‌پوشش دانشگاه آغاز می‌شود.

انتهای پیام


11054827
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است