استانی 19:19 - 16 تیر 1401

۷۹ رای در کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات راهداری در اردبیل صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شیرین زاده عصر پنجشنبه در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ با اشاره به وظایف کمیسیون اظهار کرد: ۷۹ رأی در کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات راهداری در فصل بهار در سطح استان اردبیل صادر شده است و همچنین ۵۴ رأی در کمیسیون ماده ۱۱، ۷ رأی در کمیسیون ماده ۱۲ و ۱۸ رأی نیز در کمیسیون ماده ۱۴ توسط کارشناسان حقوقی برای متخلفین صادر شده است.

وی افزود: اداره حقوقی به عنوان دبیر کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافری استان بر اساس ماده ۱۲ آئین نامه اجرایی تبصره ۱ ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگان اقدام می‌نماید.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: در این کمیسیون‌ها با توجه به نوع تخلف ارتکابی و اهمیت آن نسبت به صدور رأی تذکر، جریمه نقدی و لغو موقت پروانه فعالیت یا لغو دائم آن تصمیم‌گیری می‌شود.

شیرین‌زاده افزود: تخلفات مالکان ناوگان‌های باری و مسافری اعلام شده از سوی ادارات ایمنی و ترافیک، کالا، مسافر و اداره ترانزیت نیز در کمیسیون ماده ۱۴ بررسی و طبق دستورالعمل صدور، تمدید، تعویض و لغو برگه فعالیت ناوگان حمل و نقل برون شهری و روستایی برحسب مورد، تذکر و یا لغو خدمات از ده روز تا یک سال برای متخلفین اعمال می‌شود.

وی گفت: رسیدگی به تخلفات رانندگی رانندگان باری و مسافری در کمیسیون ماده ۱۱ از دیگر وظایف این واحد حقوقی است که مسافران و رانندگان می‌توانند هرگونه شکایت خود از عملکرد حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.


11617318
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است