استانی 20:36 - 13 بهمن 1401

دشمن در اغتشاشات وحدت و انسجام ملی را هدف قرار داده بود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه پنجشنبه در جلسه جامعه روحانیان شهر سرخرود اظهار کرد: اینکه در شهرستان محمودآباد پروژه‌هایی با اعتبار هزار میلیارد تومان در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود از برکات نظام و دولت انقلابی است.

آیت الله محمدی لایینی با تاکید براین که نسبت به جایگاه امامت و امام وفادار باشیم، گفت: جایگاه امامت جایگاه بزرگی است و همه ما وظیفه داریم حرمت این جایگاه ولایت و مقام معظم رهبری را همراه با وحدت حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: دشمن با راه اندازی اغتشاشات می‌خواست با وحدت و انسجام ملی مبارزه کند و نقطه وحدت را هدف قرار داده بود اما ملت ایران علی رغم همه جنگ‌ها، صبر و استقامت خود را نشان دادند و بدانیم که مهمترین مؤلفه قدرت مردم هستند.

امام جمعه ساری اعلام کرد: بهترین کار خدمت به این ملت برای حفظ این مؤلفه و بدترین خیانت ناراضی کردن ملت است.

این مسئول با اشاره به آیه‌ای از سوره بقره درباره اعتکاف، اظهار کرد: برای اعتکاف ماه رجب ۲۵۰ مسجد در سطح استان آماده میزبانی شده است هرچند تعداد داوطلبان هنوز آمار نهایی ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه قرآن یکی از بهتری کانون‌های رشد معنویت است افزود: در این راستا شورای توسعه قرآنی در حال شکل‌گیری است و سرخرود به‌عنوان هفتمین شهر میزبان برگزاری این جلسه است.

وی بر لزوم حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.


11803562
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است