استانی 09:02 - 07 خرداد 1401

بدون مجوز دل جنگل روستای مصیب محله کاخ ساخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمود حسینی پور جمعه شب در جلسه شورای اداری شهرستان‌گلوگاه اظهار کرد: نگاه جهادی به کار موجب شد که مدیران وارد کار شوند و برای گره گشایی از مشکلات مردم همراه باشند.

وی افزود: در کارآمدی نظام اداری استان همه مدیران و کارکنان نقش دارند و اگر سیل عظیم‌مدیریتی استان وارد نشوند کار به جلو حرکت نمی‌کند و باید از مدیران میانی باانگیزه استفاده کنند.

استاندار مازندران گفت: مصوبات سفر رئیس جمهوری که ابلاغ می‌شود نیازمند پیگیری است و باید در این بخش تلاش شود.

وی افزود: در شهرستان‌گلوگاه باید تکلیف کشاورزی روشن و برندسازی و حمایت و پشتیبانی شود.

حسینی پور یادآور شد: در حوزه گردشگری ۴۲ محور تاریخی تحول آفرین داریم که‌می تواند شهرستان را به مقصد گردشگری تبدیل کند وباید به دنبال بسترسازی برای حضور گردشگران باشیم.

استاندار مازندران افزود: به اسم روستای مصیب محله بدون‌مجوز کاخ ساختند در حالی که پیرزنی در منزل مخروبه زندگی می‌کند و برای بهسازی منزل و وام اجازه داده نمی‌شود.

وی گفت: به رغم گذشته ۱۷ سال از شهرستان گلوگاه، هنوز تکلیف برخی از ادارات روشن نیست و همه دستگاه‌ها باید دفاتر خود را در گلوگاه مستقر کنند.

وی افزود: زمین خواری و جنگل خواری به دلیل عدم دقت و کنترل ما بروز می‌کند و وقتی منابع طبیعی در دل روستا اجازه به روستایی برای ساخت و ساز نمی‌دهد، ویلا در جنگل ایجاد می‌شود.

غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی هم اظهار کرد: در شهرستان‌گلوگاه نیازمند کار پایه‌ای در بخش آب هستیم ونباید دستگاهی مانع عملیاتی شدن پروژه سد گلورد شود.

وی افزود: مشارکت بنیاد مستضعفان در انتقال آب از بهشهر به گلوگاه باید تلاش شود. شریعتی یادآورشد: جاده گلوگاه به دامغان‌می تواند محور تحول باشد و با توجه به اینکه راه ترانزیتی نداریم و ترانزیت مشکل اشتغال را برطرف می‌کند.

وی گفت: ۴۰ تا ۵۰ درصد در گلوگاه مشکل اشتغال داریم و توانمندسازی و آموزش باید مورد توجه قرار گیرد.

در این‌مراسم حکم محمدصالح صیدانلو نماینده و مشاور استاندار در امور نخبگان شهرستان‌گلوگاه به وی اهدا شد.


11575494
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است