فرهنگی‌هنری 10:28 - 08 آذر 1400
مراسم رونمایی از کتاب «الهیات سایبر» نوشته علیرضا قائمی‌نیا برگزار می‌شود.

رونمایی از کتاب «الهیات سایبر»

به گزارش ایسنا به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، این مراسم به همت قطب علمی فلسفه دین اسلامی و با همکاری کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه مورخ ۱۵ آذرماه جاری از ساعت ۱۱ تا ۱۲ به صورت حضوری در محل ساختمان مرکزی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی می‌شود.

در این مراسم آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، شهریار زرشناس و حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا قائمی‌نیا (مولف کتاب) سخنرانی خواهند کرد. دبیر علمی این نشست نیز  حمید امیرچقماقی است.

پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر (بخارست)، کوچه دوم پژوهشگاه، شماره ۲، تالار علامه جعفری(ره) واقع است.

رونمایی از کتاب «الهیات سایبر»

 پخش زنده این آیین نیز با ترافیک رایگان از طریق نشانی اینترنتی TV.iict.ac.ir در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

برای حضور در این همایش اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام


11341696
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کلینت ایستوود فیلمبرداری «هیئت منصفه شماره ۲» را به پایان رساند که گفته شده آخرین فیلم او در مقام کارگردان است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان به عنوان نخستین محصول مرکز نوجوان سوره، اول اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک نماینده مجلس گفت: سفرای ایران می‌توانند بر اساس ذائقه، فرهنگ و نیاز کشور‌های محل ماموریت خود، از ترجمه کتاب‌های ایرانی حمایت کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سال ۲۰۲۳ با مجموعه‌ای از داستان‌های وحشتناک که تماشاگران را در تاریکی سینما به لرزه درآورد، سالی ترسناک برای علاقه‌مندان به ژانر وحشت بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه «خط رو خط» گفت: در مجموعه «خط رو خط» به موضوعات اجتماعی در جامعه شهری می‌پردازیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک فعال و پژوهشگر حوزه رسانه با اشاره به اهمیت سواد رسانه در دنیای مدرن و همین طور، روش‌های راستی‌آزمایی اخبار توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بکتاشیان گفت: من نتوانستم آنچه ایده‌آلم در تصویر است، در متن پیاده کنم. هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رسانه ملی برنامه و سریال‌های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ تدارک دید که می‌توانید آمار بازدید آن‌ها را مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است