استانی 12:30 - 07 خرداد 1401

شرجی و رطوبت هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا روز دوشنبه، عمدتاً در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب، با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی سواحل استان بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی متلاطم است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت به سبب وزش باد، وقوع گرد و خاک محلی در مناطق مستعد استان و نفوذ گرد و غبار فرامنطقه ای به استان دور از انتظار نیست

وی گفت:. همچنین پیش بینی می‌شود از روز سه شنبه تا پایان هفته، با جنوبی شدن جریانات، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان افزایش یابد.

وی یادآور شد: بر همین اساس طی ساعات آینده آسمان غالباً صاف همراه با غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد و گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمالی، با سرعت ۱۰ تا ۳۶ و در طول روز گاهی ۴۲ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی طی ساعاتی از ظهر تا اوایل شب ۱۶ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی گفت: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در مناطق جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ و در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.


11575810
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است