علمی فناوری 12:51 - 16 اردیبهشت 1400
جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس

به گزارش ایسنا، متن بیانیه این نهاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، سنت و میراث جاودان امام خمینی(ره) و یادگار هویت بخش آن شخصیت الهی، دوراندیش و نافذالکلام برای آزادی قبله و کانون ارزش‌های مسلمانان و احقاق حق ملت مظلوم فلسطین است؛ این روز بزرگ، میثاق جهان اسلام است و آرمان آزادسازی سرزمین مقدس فلسطین و پاسداری از مقاومت، شرافت نشأت گرفته از ایمان مسلمانان محسوب می شود.

هر سال در روز قدس، مسلمانان جهان و بلکه همه آزادگان عالَم باید بیش از پیش و گسترده‌تر از سال‌های قبل، در کنار مردم ستمدیده فلسطین بایستند و با اعلام همبستگی و توکل بر نصرت الهی، آنان را در برابر اسرائیل، این شرِّ مطلق و خطر بزرگ برای انسانیت، حمایت کنند.

رهایی قدس شریف به عنوان محل عروج رسالت، از چنگال ایدئولوژی شیطانی و نژادپرستانه صهیونیسم به یاری خداوند قادر متعال و همت و اتحاد مسلمانان به زودی محقق می‌شود و سایه شوم رژیم منحوس صهیونیستی از میراث معنوی، فرهنگی و تمدنی جامعه انسانی دفع و رفع خواهد شد. امروز، بزرگترین شکست رژیم صهیونیستی، تماشای مفتضحانه بی حاصلی طرح‌های شیطانی معامله قرن، عادی‌سازی روابط با برخی کشورهای عربی و تاثیر بر جبهه مقاومت است و در این میان، ایران اسلامی با وجود همه فشارهای استکبار جهانی و آمریکا و سرایت توطئه‌های اسرائیل، مقتدرانه به مدد اندیشه‌های راهبردی امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش‌های مخلصانه ابرمجاهد قرآن، عترت و جهان اسلام، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، بزرگترین حامی فلسطین و الهام‌بخش محور مقاومت محسوب می‌شود.

روز قدسو آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، فرصتی ارزشمند برای مسلمانان روزه‌دار و ضیوف الرحمان در مسیر قدرت افزایی در عرصه جنگ نرم و نیز تقویت محور مقاومت به حساب می‌آید و از سویی در حکم تهدید عملی برای صهیونیست‌های اشغالگر در راه نابودی محتوم اسرائیل است.

در آستانه این روز بزرگ، جهادگران جهاددانشگاهی همگام با ملت عزیز ایران اسلامی در مسیر این قدرت افزایی، همه امکانات و توانمندی‌های خود را به کار خواهند بست و با افتخار اعلام می‌کنند میدان مبارزه با صهیونیسم جهانی تا پیروزی نهایی، همواره مملو از مجاهدان فی سبیل الله خواهد بود.

جهاددانشگاهی

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳ رمضان المبارک ۱۴۴۲


11054869
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گروه جدیدی از ماهواره‌های «استارلینک» شرکت «اسپیس‌ایکس» قرار بود روز پنجشنبه ۲۸ مارس از کالیفرنیا پرتاب شوند، اما این پرتاب یک روز به تعویق افتاد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» پژوهشگران نانوحسگر زیست‌الکترونیکی ساختند که می‌تواند به صورت مستمر روی سلول‌های قلب نظارت داشته باشد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نسخه جدید Grok از ۱۲۸ هزار توکن پشتیبانی می‌کند و عملکردش به GPT-4 نزدیک‌تر شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» بیدارشدن از خواب با دست‌های سفت یک مشکل نسبتا شایع است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» به‌زودی با یک قابلیت جدید می‌توانید میزان رم مصرفی مرورگر مایکروسافت اج را محدود کنید.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» برای اولین‌بار فیلمی از ربات انسان‌نما Unitree که بدون عملگرهای هیدرولیک پشتک می‌زند را مشاهده می‌کنید.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون آموزشی وزارت علوم گفت: پذیرش یک دانشجوی ایرانی در پردیس‌ها‌ی بین المللی به ازای هر ۴ دانشجوی خارجی است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» طبق اسکرین‌شات فاش‌شده، هواوی گوشی‌های سری P70 را در تاریخ ۲ آوریل (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معرفی خواهد کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: کمتر از ۱۰ درصد مدارس کشور به فضاهای ورزشی استاندارد مجهز هستند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: به دلیل تنوع اقلیمی در ایران، شروع آلرژی بهاره در سراسر کشور در یک زمان نیست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است