استانی 19:57 - 29 دی 1400

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بوشهر معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر عصر چهارشنبه در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد، حجت‌الاسلام حسین شیخی را به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی کرد.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری افزود: انتصاب حجت‌الاسلام شیخی با توجه به مجاهدت‌ها، تخصص، تجربه مدیریتی و توانمندی‌های وی صورت گرفته و فرصت طلایی برای خدمت در سطح شهرستان بوشهر فراهم خواهد آورد.

وی با اشاره به خدمات ارزنده حجت‌الاسلام عظیمی‌فرد در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر و فعالیت وی در بخش آموزش اداره کل بیان کرد: با توجه به نگاه جدید سازمان در حوزه فعالیت‌های آموزشی خیلی مورد تأکید است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: نظر به تجربه بالای حجت‌الاسلام عظیمی‌فرد وی در این حوزه به فعالیت خواهد پرداخت که اگر بیشتر از فعالیت در شهرستان نباشد، کمتر هم نخواهد بود.

وی در عبور از موانع و مشکلات پیش رو را در این مقطع حساس کشور، ویژگی مهم و برجسته مدیران گام دوم انقلاب عنوان کرد.

مهدی عابدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بوشهر نیز در این مراسم آمادگی مجموعه فرمانداری را برای اجرای سیاست‌های انقلابی دولت و تعامل با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر اعلام کرد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد، رئیس پیشین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر، حجت‌الاسلام حسین شیخی با حکم مدیرکل تبلیغات بوشهر به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.


11417989
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است