استانی 20:36 - 25 شهریور 1400
ایسنا/گیلان نماینده شهرستان مرزی بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی، نسب به کم کاری ها در رفع نواقص استادیوم وحدت آستارا جهت میزبانی از مسابقات لیگ فوتبال دسته اول باشگاه های کشور، هشدار داد.

هشدار نماینده آستارا نسبت به کم کاری در رفع نواقص استادیوم وحدت

غلامرضا مرحبا، در جلسه بررسی رفع نواقص استادیوم وحدت شهرستان مرزی بندر آستارا جهت میزبانی مسابقات لیگ های مختلف فوتبال که در دفتر نماینده این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته اقداماتی همانند احداث رختکن، فنس‌کشی دور زمین و تجهیز برخی سازه ها برای رفع مشکلات موجود انجام شد.

وی با بیان اینکه سایر مشکلات این استادیوم، از قبیل نور، سکوهای تماشاگران، جایگاه ویژه، آسفالت ورودی و جایگاه اختصاصی استقرار صدا و سیما و خبرنگاران هنوز حل نشده است، ادامه داد: تعلل پیمانکار پروژه احداث فنداسیون و دکل های نور استادیوم قابل پذیرش نیست و باید در کمترین در اسرع وقت، حل شود.

وی با اشاره به اینکه پس از مرتفع شدن مشکل نور، باید جایگاه ویژه و محوطه سازی انجام شود، افزود: کم و اهمال کاری در این خصوص به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و باید مشکل میزبانی تیم های فوتبال آستارا مرتفع گردد و به طور یقین با کم کاران این موضوع، برخورد قانونی می شود.

مرحبا در ادامه با تأکید بر اینکه با رایزنی های مکرر در سالجاری جهت تکمیل زیرساخت های ورزش شهرستان ۳۵ میلیارد ریال  اعتبار اخذ شد، خاطرنشان کرد: حل کامل مشکلات میزبانی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار می خواهد که مکرر در حال رایزنی برای رفع این مشکلات هستیم.

وی اضافه کرد: در گفت و گو با وزیر ورزش و جوانان، قول های مساعد برای کمک به ورزش آستارا و فازبندی و اجرای پروژه ها به ترتیب اولویت گرفته ایم.

نماینده آستارا در پایان با اشاره به اینکه از بودجه در اختیار نماینده اعتبار هایی را برای حل مشکلات زیر ساختی ورزش شهرستان در نظر می گیرم، تصریح کرد: آسفالت یکهزار متر مربع از محوطه استادیوم وحدت، با استفاده از ظرفیت های بنیاد مسکن و شهرداری آستارا در آینده ای بسیار نزدیک محقق خواهد شد.

تکمیل استخر سرپوشیده آستارا از اولویت های مهم است

مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در این جلسه یادآور شد: توجه و حل نواقص موجود در زیرساخت‌های ورزش آستارا از الزامات است.

وی ضمن تأکید بر همکاری همه دستگاه‌های متولی شهرستان و استان، ادامه داد: در رایزنی های مداوم با پیمانکاران پروژه ها و برآورد هزینه‌ها، در تلاش هستیم تا مشکلات میزبانی آستارا مرتفع شود.

وی اضافه کرد: تکمیل پروژه استخر سرپوشیده شنا در مجموعه استادیوم وحدت، نیز از دیگر اولویت های شهرستان است که در کنار رفع مشکلات میزبانی فوتبال، سعی در حل موانع آن هستیم.

شرایط میزبانی آستارا در لیگ یک مهیا نیست

قربانعلی الماسخاله، رئیس هیأت فوتبال گیلان در این جلسه گفت: دو تیم از شهرستان مرزی بندر آستارا نماینده حضور در لیگ های کشوری هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر استادیوم وحدت آستارا قابلیت میزبانی از مسابقات کشوری را ندارد، خاطرنشان کرد: همین موضوع به کیفیت حضور تیم‌های آستارا در این مسابقات ضربه می‌زند.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری آستارا فصل گذشته با استفاده از ابزارهای گوناگون از جمله "میزبانی" قهرمان نیم فصل لیگ آزادگان شد، ادامه داد: ماه گذشته معایب ورزشگاه وحدت از سوی سازمان لیگ فوتبال اعلام شد و تا این لحظه شرایط میزبانی برای شهرداری آستارا فراهم نشده است.

الماسخاله با بیان اینکه چشم انتظار رفع مشکلات سخت افزاری نماینده شایسته فوتبال گیلان برای حضور در فصل جدید لیگ آزادگان هستیم، افزود: در صورت عدم حل مشکل میزبانی تیم های گیلانی، احتمال برگزاری مسابقات فوتبال در استان قزوین دور از انتظار نیست.

آغاز لیگ آزادگان از ۱۸ مهرماه

سیدسعید میرقربانی، سرپرست فرمانداری آستارا در این جلسه با اشاره به آغاز مسابقات لیگ آزادگان از ۱۸ مهرماه سالجاری، توضیح داد: در تلاش هستیم با بهره گیری کامل از توان و ظرفیت های شهرستان مشکلات را برطرف کنیم.

وی با تأکید بر اینکه با همه توان و قدرت در این مسابقات شرکت می کنیم، اضافه کرد: فنس کشی دور زمین چمن مصنوعی استادویم به پایان رسیده است و جایگاه ویژه، رختکن مربیان، محوطه‌سازی و جایگاه خبرنگاران و صدا و سیما از کاستی های موجود هستند.

انتهای پیام


11231511
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است