فرهنگی‌هنری 13:45 - 05 تیر 1401

مدیر دفتر انتشارات و پژوهش اداره‌کل هنرهای نمایشی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مهدی کاموس را به‌عنوان مدیر دفتر انتشارات و پژوهش اداره کل هنرهای نمایشی منصوب کرد.

در متن حکم کاظم نظری به مهدی کاموس آمده است:

«جناب آقای مهدی کاموس

نظر به‌مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به‌موجب این حکم مدیر دفتر انتشارات و پژوهش اداره کل هنرهای نمایشی منصوب می‌شوید؛ انتظار می‌رود:

۱- تعامل سازنده با سایر معاونان اداره کل و کلیه ذی‌نفعان و همچنین بهره‌مندی از توان مدیران، بر محور جهاد علمی برای تحقق اهداف اداره کل هنرهای نمایشی در راستای تولید آثار فاخر ایرانی- اسلامی، با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، اعتلای تئاتر علمی کشور از طریق سیاست‌گذاری پژوهشی، بسط پژوهش‌های بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای، تربیت سرمایه انسانی پژوهشگر هنری و فناوری، ظرفیت‌سازی، شبکه‌سازی، تولید ایده برای حل مسائل و چالش‌های جامعه از زبان هنر، تجاری‌سازی نتایج پژوهش، تسهیل دسترسی به پایگاه‌های اطلاعات علمی بین‌المللی در حوزه هنر نمایش، گسترش مرزهای دانش از طریق انتشار آثار اصیل و جدید، توجه ویژه به پژوهش هنرهای نمایش ایرانی و هنرهای جدید و ارتقا اخلاق پژوهشی.

۲- تعامل با پژوهشگاه‌های معتبر علمی برای انجام پژوهش‌های مشترک هنری با برنامه‌ریزی زمانمند و منظم.

۳- سفارش و نظارت علمی بر تولید کتاب‌های هنری و پژوهشی تئاتری در راستای اهداف آموزشی نظام جمهوری اسلامی ایران.

۴- نظارت بر مطالب و انتشار منظم ماهنامه نمایش همسو با اهداف و برنامه‌های اداره کل هنرهای نمایشی.

۵- ارتقای کمی و کیفی فصلنامه پژوهشی تئاتر و مرتبط کردن آن با اهداف کلان پژوهشی اداره کل هنرهای نمایشی.

۶- در راستای مسئولیت حضرت‌عالی درزمینه آموزش نیز انتظار می‌رود با تکیه‌بر بنیادهای علمی ملی، سنتی و بین‌المللی بستری فراهم آورید تا علاقه‌مندان به یادگیری هنر تئاتر بتوانند با وجهی علمی، آثاری درخور تولید نمایند. در این راستا همکاری با دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی می‌تواند موجبات این پیشرفت را فراهم آورد.

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.»


11605440
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزارت فرهنگ، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ تدوین شده است، ابلاغ کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن ۶ خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتابفروشی‌های تایید شده در سامانه بازار کتاب برای حضور در بخش مجازی سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۸ اردیبهشت فرصت دارد نسبت به ثبت‌نام در این بخش اقدام کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران بهترین‌های سال گذشته ورزش ایران در بخش‌های مختلف معرفی شدند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران بهترین‌های سال گذشته ورزش ایران در بخش‌های مختلف معرفی شدند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رایزن فرهنگی پاکستان گفت: همواره به‌رغم سختی‌های فراوانی که استکبار جهانی بر مردم ایران تحمیل کرده با استقامت وصف‌ناپذیری در مقابل همه قدرتمندان عالم ایستاده‌اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رایزن فرهنگی پاکستان گفت: همواره به‌رغم سختی‌های فراوانی که استکبار جهانی بر مردم ایران تحمیل کرده با استقامت وصف‌ناپذیری در مقابل همه قدرتمندان عالم ایستاده‌اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کمیته پیگیری حفاظت از خانه‌های تاریخی تهران از برچیده شدن سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اولین قسمت از مینی سریال «مامان اشتباه می‌کند» در ژانر خانوادگی جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است