استانی 16:47 - 14 بهمن 1401

کنگان جای تفریحی مناسبی ندارد/ لزوم احداث مجموعه ورزش‌های ساحلی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با اشاره به دیدار روز گذشته خود با وزیر نفت دولت ایران قوی اظهار داشت: در این دیدار مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به عنوان قطب درمان جنوب را بازگو کردم.

وی اضافه کرد: مقام عالی وزارت نفت ضمن تماس با مدیر مربوطه بهداشت در وزارت دستور دادند ضمن بازدید میدانی نسبت به تجهیز و تعمیر بیمارستان اقدام کنند.

محمودی یکی دیگر از وعده‌های وزیر نفت در حوزه بهداشت و درمان را در خصوص اعزام پزشکان فوق تخصص به کنگان ذکر و در خصوص پیشنهادهای حوزه حمایتی و کمک مومنانه نیز بیان کرد: وزیر نفت در حوزه احداث مسکن مددجویی و نیازمندان منطقه، طرح توانمندسازی نیازمندان و طرح حمایتی از بیماران خاص نیز که در این دیدار به وی پیشنهاد دادیم قول مساعد داند.

وی یکی دیگر از درخواست‌های مطرح شده در این نشست را توجه به ورزش و نشاط مردم ساحل نشین ذکر و با بیان اینکه اکنون کنگان از هر طرف محصور شده است و جای تفریحی مناسبی ندارد گفت: وزیر نفت در این نشست در خصوص احداث مجموعه ورزش‌های ساحلی و پلاژ بانوان نیز قول مساعد دادند.

محمودی درخواست اهتمام در زمینه فرهنگی و علمی و آموزشی، اشتغال جوانان و استفاده از ظرفیت نخبگان بومی در حوزه صنعت و توسعه زیرساخت‌های دینی و آموزشی را از دیگر درخواست‌های مطرح شده در این نشست اعلام و گفت: امیدوارم با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان این وعده‌ها عملیاتی و محقق گردد.

وی در ادامه با اشاره به حل قبال ملاحظه بخشی از مشکلات عدیده و دراز مدت تعدادی از شهروندان کنگان بر سر مالکیت خود و اهدای سند توسط بنیاد مستضعفان به آنان و با تشکر از پیگیری و اهتمام نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، نهاد مقدس نماز جمعه، شورای اسلامی کنگان و تعدادی از معتمدین در حل این مسئله عنوان کرد: اهدای تعداد قابل توجهی از اسناد با عنوان ملک ملت اقدامی ستودنی و هدیه‌ای ارزشمند در آستانه میلاد امیرالمومنین علی (علیه السّلام) و دهه مبارک فجر بود که امیدوارم مشکل بقیه شهروندان نیز حل شود.

امام جمعه کنگان با تبریک میلاد مولود کعبه، مولای متقیان آقا امیرالمومنین علی (علیه السّلام) و روز پدر گفت: امام علی (ع) الگویی کامل برای همه بشریت و خورشیدی عالمتاب برای روشنایی و نور و تعالی بشریت است.

محمودی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد امام و شهیدان بویژه شهید انقلاب اسلامی شهرستان کنگان شهید سید حسن هاشمی و تجلیل از اقدامات آن شهید والامقام در دوران حیات بیان نمود: دهه فجر فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهیدان و موسمی برای تبیین خدمات نظام کارآمد دینی است.

وی افزود: همه بویژه اهل قلم و بیان، جامعه هنری و هر کسی که دم از انقلاب می‌زند باید حقایق را تبیین، ظلمات رژیم شاهنشاهی را بازگو و خدمات نظام دینی و انقلاب اسلامی را بویژه برای نوجوانان و جوانان بازگو کنند.

خطیب جمعه کنگان به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها در شهرستان کنگان اشاره و اظهار کرد: حسب شهادت فرماندار ۷۹ پروژه با اعتبار افزون بر ۶۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری و یا آغاز عملیات اجرایی خواهد شد و در پایان ماه جاری با حضور ریاست جمهوری فاز ۱۴ پارس جنوبی در منطقه پارس ۲ کنگان افتتاح خواهد شد.

محمودی با تسلیت وفات حضرت زینب (س) و با اشاره به حضور استاد عالی در مراسم محوری گفت: عقیله بنی هاشم الگویی بزرگ برای بانوان مسلمان و پاسداری از دین است.

وی با اشاره به ایام البیض و اعتکاف و جایگاه اعتکاف در آئینه روایات بیان کرد: اعتکاف از سنت‌های نبوی و فرصتی برای پالایش روح و تهذیب نفس است.


11804170
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است