استانی 11:51 - 08 آذر 1400
یک مسئول اعلام کرد
ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کار گروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۶۶۱ بیمار سندروم حاد تنفسی در بخش های کرونایی استان بستری هستند.

بهبود بیش از ۷۲ هزار بستری کرونایی در آذربایجان غربی

دکتر علی احمد آقاپور در گفت و گو با ایسنا افزود: در حال حاضر ۶۶۱ بیمار سندروم حاد تنفسی در بخش های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۴۰۲ مورد مشکوک و مابقی موارد با  تشخیص قطعی بستری هستند. 

وی با اشاره به ثبت ۲۹۴ مورد ابتلای جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در استان افزود: مجموع مبتلایان به کرونا به ۳۱۸ هزار و ۸۲۸ مورد رسیده است.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان ادامه داد: ۷۲ هزار و ۳۲ نفر بستری کرونایی در استان، بهبود یافته اند. 

دکتر آقاپور تصریح کرد: ۱۶۴بیمار بدلیل شرایط وخیم در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند. 

وی بااشاره به روند واکسیناسیون در استان اظهار کرد:  تاکنون ۴ میلیون و ۲۰۶ هزارو ۵ نفر در استان واکسینه شدند که از این تعداد ۲ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۶۶۹ نفر دوز اول، یک میلیون و ۸۴۱ هزار و ۹۳ نفر دوز دوم و ۳۱ هزار و ۲۴۳ نفر دوز سوم را دریافت کردند. 

آقاپور بااشاره به رنگبندی کرونایی استان نیز خاطر نشان کرد: شهرهای پیرانشهر و اشنویه نارنجیو مابقی شهرها به رنگ زرد هستند. 

انتهای پیام


11341919
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است