ورزشی 18:41 - 16 تیر 1401
فدراسیون فوتبال اعلام کرد ثبت نام انتخابات این فدراسیون در همان تاریخ اعلام شده قبلی به اتمام می‌رسد.

فدراسیون فوتبال ادعای مسئول کمیته انتخابات را رد کرد/ ثبت نام نامزدها همان ۲۰ تیر تمام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،با توجه به انتشار برخی اخبار و مصاحبه ها در خصوص تمدید مهلت ثبت نام داوطلبان و علاقه مندان مربوط به انتخابات 8 شهریور 1401، فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای به این شرح صادر کرد:

«بسمه تعالی

پیرو برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به تاریخ 10 خرداد 1401 و تکلیف مجمع عمومی به برگزاری انتخابات در تاریخ 8 شهریور 1401، فدراسیون فوتبال کلیه اقدامات قانونی را مطابق با اساسنامه و مقررات انتخاباتی آغاز و در گام نخست، هفتاد روز قبل از برگزاری مجمع و در تاریخ 31 خرداد 1401 اطلاعات مرتبط با زمان و مکان برگزاری مجمع برای اعضا ارسال شد. پس از آن و مطابق با ماده 8 (فراخوان) مقررات انتخاباتی که در آن تصریح می نماید؛دبیرکل فدراسیون می بایست آگهی فراخوان به منظور اطلاع رسانی در مورد زمان ثبت نام، تاریخ انتخابات، مدارک مورد نیاز، شرایط و نحوه ثبت نام، زمان و نحوه ارسال و دریافت فرم های پیشنهاد نامزدها پس از هماهنگی با کمیته بدوی انتخابات را در روزنامه های کثیرالانتشار و سایت فدراسیون درج نماید، اقدامات لازم در این خصوص انجام شد.

مطابق با مواعد انتخاباتی اعلامی در مقررات انتخاباتی ، آگهی فراخوان مطابق با ماده 8 مقررات انتخاباتی که تاکید بر اطلاع رسانی دو ماه قبل از برگزاری انتخابات دارد در تاریخ 9 تیر 1401 در روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات و سایت فدراسیون درج شد. اما از آنجاییکه در فراخوان، مهلت ثبت نام 14 لغایت 20 تیر ماه اعلام شده و همچنین مطابق با بند ب از ماده 12 مقررات انتخاباتی که تاکید دارد 50 روز قبل از تاریخ مجمع عمومی انتخاباتی می بایست درخواست نامزدی برای پست های هیات رئیسه تحویل دبیرخانه مجمع شود، لذا بدینوسیله به اطلاع کلیه علاقه مندان می رساند که تمدید مهلت مزبور وفق مقررات امکانپذیر نبوده و زمان نهایی ثبت نام داوطلبان عضویت در هیات رئیسه فدراسیون که در فراخوان درج شده، پایان وقت اداری (ساعت 16:00) روز دوشنبه 20 تیر 1401 خواهد بود.»

به گزارش خبرگزاری فارس شب گذشته علی فلاحتی، رئیس کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه خبر مدعی شد به دلیل دو روز تعطیلی بین زمان آغاز و پایان انتخابات، زمان انتخابات این فدراسیون تا پایان وقت اداری روز ۲۲ تیر تغییر کرده بود.

انتهای پیام /


11617294
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است