بازار 20:22 - 17 تیر 1399

هوروش بند از ابتدا تا سرانجام

 

همانطور که میدانید اهنگ جدید و موزیک هایی که به تازگی از خوانندگان کشور منتشر می شود روز به روز بر میزان کیفیت آن ها افزوده می شود. این مورد خود سبب شده تا اطلاعات و درکل علم موسیقی کشور حال در هر زمینه ای در حد جهانی شده باشد و شنونده های داخلی از ان نهایت لذت را برده باشند.

در کشور طی چند سال اخیر گروه هایی از موسیقی را مشاهده می کنیم که همگی دو یا سه نفره بوده و سعی دارند خود را در مارکت موسیقی موفق کنند. این عامل بازهم بستگی به میزان کیفیت کار و تعداد مخاطبین آن ها دارد.

این گروه های موسیقی نامی را برای خود انتخاب کرده و بعد از آن اسم از پسوند بند استفاده می نمایند. هوروش بند از دیگر گروه های موسیقی کشور است که محبوبیت بالایی را در چند سال اخیر از آن خود کرده است. داستان این گروه موسیقی نیز از ابتدا و تبدیل شدن به هوروش بند می تواند شنیدنی باشد.

معمولا هر خواننده و گروه موسیقی در کشور آهنگ جدید و قدیمی بسیاری دارد که تنها تعدادی از این موارد مورد قبول شنونده ها می باشد. این گزینه برای هوروش بند نیز صدق می کند و از این جهت بهتر است از آن اطلاع داشته و محبوب ترین اهنگ های هوروش بند را بشناسید.

 

مهدی دارابی با صدایی به گرمی خورشید

 

مهدی دارابی متولد 17 مرداد سال 1372 در استان لرستان می باشد. معمولا پیشرفت در چنین منطقه هایی بسیار سخت بوده نیاز به پشتکار قوی دارد. مهدی دارابی از شخصیت هایی بشمار می رود که برای جایگاه و شهرت خود زحمات بسیاری را به جان خریده است.

این هنرمند جوان فعالیت خود در دنیای موسیقی را با ترانه سرایی و آهنگسازی شروع کرد. مهدی دارابی که پیشرفت خود در شهرهای بزرگ می دید در سن 16 سالگی به استان تهران مهاجرت کرده و در انجا فعالیت خود را ادامه داد.

از نکات جالب زندگی مهدی دارابی می توان به طی نکردن کلاس های موسیقی اشاره کرد. این هنرمند جوان در همان سنین موسیقی را بصورت دلی و با احساسات بالای خود ادامه داده بود و همین سبب شد تا صدای او گرمی خاصی را برای نوازش گوش های شنونده به همراه داشته باشد.

اما مهدی عزیز بعد از مدتی متوجه شد که تنها نباید به خواندن بصورت انفرادی اکتفا کند و دنبال مسیرهای بهتری بود. وی بصورت جدی و با پشتکار قوی توانست در سال 1389 کار خود را شروع کرده تا همه با صدایش آشنا شوند.

این تلاش های سرانجام در 18 خرداد 1392 باعث شد تا مهدی دارابی سه قطعه آهنگ به نام های «ازت خاطره دارم» «به من سر بزن» «تو حالت ناخوشه» وارد بازار و مارکت موسیقی ایران شدند. اما این آهنگ ها به عنوان موسیقی پاپ آنچنان مورد قبول نبودند و مهدی دارابی از این موضوع کمی نگران بود.

تلاش ها همچنان ادامه داشت تا اینکه بعد از آشنایی با حمید فریزند،خواننده و ترانه سرا، با مسعود جهانی آشنا شد.

 

مسعود جهانی و شروع به ساخت ریتم های به یادماندنی

 

مسعود جهانی متولد 10 خرداد سال 1366 می باشد و در زمینه خوانندگی و تنظیم اهنگ فعالیت دارد. وی از سن 14 سالگی آموختن موسیقی را آغاز کرده بود. او به دلایل علاقه فراوانی که در زمینه موسیقی بدست آورده بود در دانشگاه اصفهان و از رشته داروسازی در سال 1385 انصراف داد و ازدواج کرد.

وی که فرزند شهید بود از خدمت سربازی معاف شد و تمام فکر و ذهنش را در زمینه موسیقی بکار برد و همین مورد باعث تحمل سختی های فراوان در شهر بزرگی چون تهران برای وی شده بود.

تلاش های وی برای تنظیم ادامه داشت که سرانجام در همین زمینه در سال 87 با رضا شیری آشنا شده بود. رضا شیری نیز به مانند خواننده های خوب ایرانی از صدای بسیار احساسی برخوردار است. این رفاقت و همکاری هفت سال به طول انجامید و پس از انتشار قطعه عاشقی یعنی همین با صدای رضا شیری مسعود جهانی نیز برد بسیار زیادی را انجام داده بود.

مسعود جهانی بعد از فعالیت های فراوان بر اساس بیان های خودش همیشه علاقه مند به تشکیل گروهی موسیقی بوده است و همین مورد سبب شد تا پس از آشنایی با مهدی دارابی این اتفاق بیافتد. بلافاصله بعد ازآشنایی با حمید فریزند مدیر برنامه های مهدی دارابی سرانجام گروه هوروش بند شکل گرفت که مدتی بعد اولین آهنگ به نام «یاد تو می افتم» به انتشار رسید.

این اهنگ در مارکت موسیقی به مانند یک انفجار صدا داده بود و هوروش بند از گروه های موسیقی خوب بشمار می رفت.

 

 

 

هوروش بند آغاز فتح قله شهرت

 

گروه هوروش بند در سال 1395 به صورت رسمی فعالیت خود را در حوزه موسیقی اغاز کرده بود. بعد از انتشار اولین آهنگ مهدی دارابی و مسعود جهانی سعی به برگزاری کنسرت داشتند که این اتفاق در سال 1396 و در جزیره کیش افتاد.

هوروش بند در کل گروه موسیقی بسیار محبوبی است که اهنگ های احساسی فراوانی را روانه بازار کرده است. از جمله اهنگ های زیبای این گروه می توان به قطعه های هنری «آخر منو به باد داد» «به کی پز میدی» «ماه دلم» «خنک شد دلت» «فاصله نه» و «ماه پیشونی» اشاره کرد.

تمامی قطعات این گروه موسیقی را مسیح و آرش، حمید فریزند و مهدی دارابی ساخته اند.

 

پایانی تلخ برای هوروش بند

 

مهدی دارابی خواننده اصلی گروه هوروش سال گذشته براساس بیان هایی کمرنگ شدن همکاری خود با مسعود جهانی را اعلام کرده بود. اما تمامی این ها تا زمان تایید نهایی شایعه به حساب می آمدند و همین مورد سبب شده بود شنونده ها این صحبت ها را نادیده بگیرند.

تا اینکه در خرداد سال 1399 مهدی دارابی اولین اهنگ جدید هوروش بند در همین سال به نام «نبین الان خستم» را به انتشار رساند که این قطعه هنری با همکاری و تنظیم علی تیرداد وارد بازار موسیقی شده بود که دلیل محکمی بر اتمام همکاری مهدی دارابی و مسعود جهانی می باشد.

نبین الان خستم هوروش بند که در میان عامه شنوندگان به نام اگه گل بودی شناخته شده بود توانست بازدید بسیار زیادی را از آن خود کند. شنیدن این موزیک احساسی می تواند برای شما لذت بخش باشد.

ممکن است برای دانلود اهنگ های محبوب هوروش بند به مشکل خورده باشید. در این صورت پیشنهاد می شود که به رسانه موزیکیشو سر زده و از دسته بندی هایی که برای شما علاقه مندان به موزیک تدارک دیده شده است استفاده کنید تا بهتر بتوانید در جست و جوی اهنگ مورد علاقه خود به نتیجه برسید.

 

امیدواریم با مطالعه این مطالب نهایت لذت را برده باشید.

 

 

 


10607932
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است