استانی 11:21 - 07 خرداد 1401

واژگونی خودرو در ارومیه ۳ کشته برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر جعفرزاده در خصوص این حادثه اظهار کرد: در پی اعلام حادثه در بخش صومای برادوست ارومیه، روستای گل شیخان در نقطه صفر مرزی ایران و ترکیه عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر سرو بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و نسبت به رهاسازی حادثه دیدگان اقدام کردند.

وی با اشاره به تعداد زیاد حادثه دیدگان در این واژگونی بیان کرد: با توجه به شدت حادثه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر مرکز استان به همراه معاونت امداد و نجات استان نیز اعزام شدند و سه نفر از مصدومان را توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل کردند.

جعفرزاده افزود: سه مصدوم دیگر هم برای دریافت مراحل درمانی تحویل نیروهای اورژانس و بقیه مصدومان توسط خودروهای روستاییان به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی اضافه کرد: امدادگران سه جان باخته این حادثه را پس از رهاسازی تحویل مراجع مربوطه دادند.

وی ادامه داد: در این حادثه افرادی که برای جمع آوری گیاهان کوهی با یک دستگاه وانت باری عازم ارتفاعات شده بودند، گرفتار حادثه شدند.

۲ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه خودروی کمک دار فرماندهی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس در این حادثه به مصدومین خدمات رسانی کردند و همچنین تیم امداد هوایی هم برای هرگونه احتمال مداخله در امدادرسانی به حالت آماده باش درآمد.


11575722
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است