اقتصادی 18:29 - 27 دی 1396
این روزها بسیاری از شرکت‌های خودروساز و واردکننده تمرکز زیادی را روی مساله تامین قطعات کرده‌اند.

راه اندازی مجهزترین انبار قطعات یدکی خودرو توسط نگین خودرو

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، هر چقدر هم که خدمات پس از فروش یک برند خوب و شایسته مشتریان باشد، اما تا زمانی که قطعات مورد نظر در زمان مناسب به دست مشتری نرسد، نمی توان امتیاز کاملی را به خدمات پس از فروش آن شرکت داد. کمپانی های به روز دنیا در سال های اخیر سعی دارند تا نیاز قطعات مشتریان را در کمتر از 72 ساعت تامین کنند و با پرداخت به این مسئله توانستند تا امتیاز خود را در میان مشتریان و رضایت مندی آن ها افزایش دهند.

شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، چند وقتی است که به روزترین انبار قطعات یدکی خودروهای خود را در محدوده خیابان دماوند تاسیس کرده است. این انبار در فضایی بالغ بر 6 هزار متر ساخته شده و استانداردهای به روز رنو در آن دیده می شود. وقتی وارد سوله اصلی انبار قطعات رنو می شوید، قفسه های طبقه بندی منظمی را با کد بندی های خاص می بینید. این سوله از سه طبقه کامل و سه نیم طبقه تشکیل شده است. علاوه با راه پله ها و جرثقیل های متحرک جابه جایی بار، دو آسانسور در این مجموعه قرار دارد که نشان از بزرگی و عظمت آن است.

نگین خودرو تمام قطعات را از کمپانی رنو و واحد مرکزی تامین قطعات این کمپانی فرانسوی تامین می کند و وقتی به انبار این شرکت نگاه می کنید، خبری از قطعات متفرقه نیست. وقتی قطعات با بسته بندی های اصلی رنو به انبار نگین خودرو می آیند، برچسب تایید و گارانتی قطعات روی آن نصب می شود. اگر در هنگام حمل و بارگیری، قطعه ای صدمه ببیند، برچست قرمز رنگی بر روی آن نصب می شود که تا به دست مشتریان و واحد خدمات پس از فروش نرسد و در جایی مجزا انبارداری می شود.

 انبار نگین خودرو طبق بازرسی‌های رسمی، می‌تواند به 90 درصد نیاز مشتریان در لحظه پاسخ بدهد که در مقایسه با نرخ سرویس دهی جهانی تویوتا با عدد 86%، عددی فوق العاده در گروه خودرویی است.  این مساله را زمانی می‌توان فهمید که بسته بندی موتورهای کامل، گیربکس ها، قطعات شاسی، بدنه، شیشه ها، درب ها و... به صورت تفکیک شده و با قواعد روز انبار داری در این مرکز قرار دارد.

اگر در این میان مشتری قطعه بخواهد که در انبار وجود نداشته باشد، طبق قواعد رنو در صورت شناسایی آن قطعه به عنوان قطعه ضروری، توسط DHL در کمتر از سه روز به ایران ارسال می شود و به دست مشتری می رسد. نکته جالب دیگر انبار قطعات رنو این است که شما می توانید قیمت جهانی قطعه را جستجو کنید و با استعلام قیمت از نگین خودرو، عددی مشابه به ارزش یورویی را به دست آورید.

این روزها سبک فعالیت نگین خودرو و رنو در تامین قطعات خودروهایشان به سبکی است که بازار متفرقه قطعات نمی تواند به پای این شرکت برسد و مشتریان برای خرید قطعات با قیمت مناسب و اطمینان بیشتر، به سراغ نگین خودرو می‌آیند.


9642715
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نوسازی بافت‌های فرسوده امسال به طور قطع از طریق مشارکت‌های مردمی محقق خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) موفق به اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا و ایکایو (سازمان بین المللی هوانوردی) برای مدیریت سوخت در پرواز‌های بین‌المللی شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر اقتصاد و دارایی گفت: استفاده از سپرده‌های مردم در تولید به جای مسیر‌های غیرمولد و تورم‌زا امسال در اولویت‌های وزارت اقتصاد قرار می‌گیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز ۱۰ فروردین ماه شاهد کاهش دما و وزش باد شدید در نواحی شرقی کشور هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» باتوجه به این که شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردمی است بر این اساس برای اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن دولت استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته مسئولان، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ده هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های در دست احداث اضافه شد و تاکنون اقداماتی موثر در خصوص اخذ و ابلاغ مصوبات و صدور مجوز‌های مرتبط با ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر صورت گرفته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح گندم گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که امسال میزان خرید به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتن و در صورت شرایط مساعد رطوبت و دما به ۱۱ میلیون تن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران _کرج _ قزوین و محور چالوس گزارش شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزارتن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو؛ ظرفیت تولید محصول پژو پارس، از روزانه ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال ۱۴۰۳، به ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است