استانی 18:16 - 31 شهریور 1398
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک مورد فرار مالیاتی توسط یک شرکت فروش کابل تخصصی به ارزش بیش از 265 میلیارد ریال در شیراز خبر داد.

فرار مالیاتی 265 میلیاردی در شیراز کشف شد

به گزارش ایسنا منطقه فارس به نقل از سایت پلیس فارس سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: در پی مراجعه  نماینده حقوقی اداره مالیاتی استان مبنی بر فرار مالیاتی یکی از شرکت‌های فروش کابل‌های تخصصی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه با تحقیقات فنی مطلع شدند کارکنان شرکت موصوف اسناد مربوط به وضعیت مالیات شرکت را سوزانده و امحا کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه بازرسان اداره مالیاتی پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از آن مکان و برای یافتن اطلاعات و مدارک یک عدد کیس رایانه کشف شد.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی مستندات موجود در کیس، به این نتیجه رسیدند که کارکنان آن شرکت کالای خود را ضمن اینکه به فروش می رساندند برای فرار از پرداخت مالیات، فروش آنرا کتمان می کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان مربوطه، مشخص شد شرکت موصوف بیش از 265 میلیارد ریال فرار مالیاتی داشته است، بیان کرد: پس از انجام تحقیقات و استعلامات لازم و بررسی نهایی، پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/


10244477
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است