علمی فناوری 10:45 - 02 اسفند 1395
معاون وزیر علوم:
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در این دولت به همه تشکل های دانشجویی اعم از منتقد و غیرمنتقد دولت یک نگاه می شود.

دولت به تشکل‌های دانشجویی منتقد و غیرمنتقد یکسان نگاه می‌کند

به گزارش ایسنا، دکتر سید ضیاء هاشمی با بیان این مطلب افزود: ما در وزارت علوم از همه تشکل های دانشجویی با رویکردهای مختلف حمایت می کنیم، هیات‌های نظارت در دانشگاه‌ها نیز همین رویکرد را دارند.

وی ادامه داد: درعین حال برخی معتقدند باید خودشان در دانشگاه باشند که ما این رویکرد را قبول نداریم و معتقدیم تشکل های مختلف دانشجویی باید در دانشگاه ها حاضر باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم افزود: قبل از این دولت محدودیت‌هایی برای تشکل‌های دانشجویی وجود داشت که باعث یک سویه شدن آنها شده بود.

وی اظهار داشت: در این دولت به همه تشکل های دانشجویی اعم از منتقد و غیرمنتقد دولت یکسان نگاه می شود و این مساله باعث شده طیف متنوعی از تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها وجود داشته باشند و همین درست بوده، قانون نیز همین را خواسته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر هاشمی ادامه داد: اما مطالباتی غیر از این وجود دارد، برخی فکر می کنند که اگر غیر خودشان کسی باشد، نباید به آنها مجوز داده شود و این نگاه زیاده خواهانه و غیرقانونی است و توصیه ما این است که تشکل‌ها از تنوع استقبال کنند.

انتهای پیام


8831840
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر آموزش و پرورش گفت: هیچ مانع قانونی برای ثبت نام دانشجو معلمان در طرح تأمین مسکن فرهنگیان وجود ندارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ماه کامل صورتی پنجم اردیبهشت در آسمان نمایان خواهد شد و تمام طول شب قابل رصد است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور جزئیات برنامه‌های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی را تشریح کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ارتباطات گفت: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه شاهد گفت: دانشگاه شاهد دارای شش هزار دانشجو در تمام مقاطع است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» بی نظمی‌ها در فضای زندگی، در تمرکز و تصمیم گیری فرد نیز اختلال ایجاد می‌کند و خلاقیت، سطح بهره‌وری و انرژی فرد را کاهش می‌دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فرآورده‌های آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره به اقدامات نظارتی سازمان غذا و دارو از خانم‌ها خواست در استفاده از رژ لب افراط نکنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره پایش تامین زنجیره تامین داروی سازمان غذا و دارو گفت: متفورمین مصرفی بیماران مبتلا به دیابت، پرمصرف‌ترین داروی کشور در سال گذشته بود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، گفت: فعالان مراکز نوآوری، عزم خود را برای تحول ساختاری و محتوایی جزم کرده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است