گوناگون 11:28 - 26 اردیبهشت 1398

آغاز ثبت نام دور جدید طرح ملی تلاوت

به گزارش خبرنگار مهر، نام‌نویسی دوره جدید طرح ملی تلاوت از طریق سایت این طرح آغاز شده و تا ۲۰ خردادماه ادامه دارد.

نام‌نویسی دور جدید طرح تا روز ۲۰ خردادماه ادامه دارد و دوره‌ها از تیرماه آغاز می‌شود. همچنین ۱۷ مؤسسه در ۱۳ استان به عنوان مؤسسات متولی نام‌نویسی درنظر گرفته شده‌اند تا دوره جدید طرح در مؤسسات مذکور ساماندهی شود.

امسال برای اولین‌بار این طرح ویژه دختران هم اجرا می‌شود و علاقه مندان در رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال می‌توانند در دوره‌های ما شرکت کنند. همچنین دوره‌های طرح برای پسران هم در رده سنی ۸ تا ۱۴ سال برگزار می‌شود.

ثبت‌نام برای عموم علاقه‌مندان در سراسر کشور از طریق سایت طرح ملی تلاوت به نشانی www.melitelavat.ir فراهم شده و عزیزانی که دسترسی به سایت ندارند می‌توانند با مراجعه حضوری به مؤسسات منتخب جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

امسال برای اولین‌بار دوره پیش‌نیاز به طرح اضافه شده و متقاضیان باید ابتدا در این دوره شرکت‌کنند و پس از موفقیت در آزمون ورودی به دوره‌های اصلی طرح ملحق شوند.

شرکت‌کنندگان ابتدا در دوره‌ای دوماهه که تابستان برگزار می‌شوند شرکت‌می‌کنند و منتخبان این دوره دوماهه به عنوان نخبگان و استعدادهای برتر راهی دوره اصلی که ۶ ساله است، می‌شوند. همچنین با روش جدید دیگر دوره‌های ملکوت و ابرار برگزار نخواهد شد.

شرکت‌کنندگان در سه دوره دو ساله حضور می‌یابند و پس از گذراندن هر دوره دوساله و در صورت موفقیت در آزمون‌ها وارد دوره بعد می‌شوند.


10128356
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است