استانی 20:50 - 25 تیر 1398

تابلوهای راهنمایی و رانندگی پلدختر در سیل از بین رفته‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد حشمت رحیمی روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک پلدختر اظهار داشت: بعضی از کارکنان و مسئولان ادارات با استفاده شخصی از خودروهای پلاک قرمز دولتی شبانه روز با سه یا چهار خانواده به صورت دسته جمعی در سطح شهر تردد می‌کنند.

وی افزود: تردد بدون نظارت خودروهای پلاک قرمز در سطح شهر پلدختر در ساعات غیراداری و استفاده شخصی از آن علاوه بر پایمال کردن حقوق و قوانین و استفاده از اموال عمومی و بیت المال، باعث بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان می‌شود و نارضایتی آنان را در پی دارد.

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی پلدختر گفت: استفاده شخصی از خودروهای اداری بعد از ساعات غیر اداری صورت خوشی ندارد و از دیدگاه مردم خوشایند نیست و پلیس همچنان با این گونه موارد برخورد می‌کند و فرمانداری پلدختر باید در این زمینه تدابیری بیاندیشد.

سرگرد رحیمی افزود: دو نقطه خیابان دانشکده پرستاری و پل شهدای هفتم تیر شهر پلدختر یک طرفه است که بیشتر تخلفات در این دو نقطه توسط رانندگان تاکسی درون شهری اتفاق می‌افتد که باید این امر فرهنگ سازی شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم بار ترافیک را به خیابان اصلی شهر بکشانیم کار درستی نیست بنابر این باید نیوجرسی‌های بزرگ نصب کرد تا از تردد خودروها جلوگیری شود.

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی پلدختر افزود: این امر توسط رسانه‌ها و نماز جمعه اطلاع رسانی شد اما رانندگان تاکسی توجه نکردند.

سرگرد رحیمی گفت: کانال‌های رو باز سطح شهر بدون هیچ علائمی باز هستند که از نظر ایمنی و سلامت برای شهروندان ایجاد مشکل می‌کنند و چهره شهر را به هم ریخته و ناخوشایند ساخته است که بازسازی آن باید با هماهنگی اداره راهنمایی و رانندگی صورت گیرد.

وی افزود: سالن جلسات برگزاری آزمون رانندگی در شهر پلدختر مشکل دارد و پلیس در صدد است آزمون پایه یکم را به شهرستان بیاورد که در این صورت مشکلات مضاعف می‌شود و باید به فکر سالن جلسات آزمون باشیم.

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی پلدختر خاطرنشان کرد: پارکبان قبل از سیل در پلدختر خوب جواب داد و باید فعال شود تا مشکلات ترافیکی در شهر کاهش یابد.

سرگرد رحیمی به بی توجهی به حریم پیاده روها از سوی کسبه و مغازه داران اشاره کرد و افزود: میوه فروشان در سطح شهر زیاد شده و خیابان‌ها و معابر در پلدختر در تصرف مغازه داران قرار دارد.

وی گفت: متأسفانه برخی از مغازه داران، پیاده روها و خیابان‌های شهر را به محل کسب خود تبدیل کرده به گونه‌ای که مسئله مقابله با سد معبر در شهر پلدختر رها شده است که باید شهرداری در جهت رفع سد معبر و ایجاد نظم و انضباط شهر اقدام کند.

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی پلدختر افزود: تابلوهای سطح شهر راهنمایی و رانندگی و راهنمای شهر در جریان سیل از بین رفته که اداره راهنمایی رانندگی پلدختر آمادگی همکاری با شهرداری را در این زمینه دارد.

سرگرد رحیمی خاطرنشان کرد: راهور معمولان از نظر نیرو با مشکل مواجه است و مکان مناسبی ندارد و هم اکنون مسائل ترافیکی معمولان به پلیس راه «تنگ تیر» واگذار شده که اداره راهنمایی و رانندگی پلدختر مکاتباتی در این زمینه انجام داده و در حال پیگیری موضوع است.


10179595
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است