استانی 18:52 - 05 فروردین 1398
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شدت بارندگی در استان و هشدار سازمان هواشناسی، نیروهای پلیس برای مقابله با حوادث سیلاب احتمالی و امدادرسانی در آماده باش کامل هستند.

آماده باش کامل پلیس کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با حوادث سیلاب احتمالی

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار "مهدی انصاری" افزود: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی کشور درخصوص شدت و مدت بارش در جنوب و جنوب غرب کشور و طغیان رودخانه‌ها، وقوع سیلاب، آب گرفتگی، جاری شدن آب در معابر و اینکه در حال حاضر شاهد بارندگی شدید در سراسر استان هستیم، صبح امروز با حضور مسئولان انتظامی در قرارگاه نوروزی جلسه اضطراری برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه بر آمادگی، هوشیاری، بسیج نیروها و امکانات تأکید شد، اظهارکرد: در حال حاضر نیروهای پلیس استان برای مقابله با حوادث سیلاب احتمالی و امدادرسانی در آماده باش کامل هستند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مسافران نوروزی توصیه کرد: تمهیدات لازم را برای در امان ماندن از خطرات احتمالی سیلاب و آب گرفتگی معابر پیش بینی و از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها جداً خودداری کنند.

انصاری تأمین امنیت در حوادث طبیعی را مهم‌ترین وظیفه پلیس دانست و اضافه کرد: مردم اطمینان داشته باشند نیروهای پلیس همواره با تمام امکانات و تجهیزات برای تأمین نظم و امنیت و خدمت رسانی در کنارشان هستند.



انتهای پیام


10086741
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است