استانی 15:18 - 04 خرداد 1397

کیفیت اجناس ایرانی با حمایت مردم ارتقا می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه بیان داشت: برخی بدون داشتن آگاهی و تخصص در امور دینی ورود می کنند که این رفتار نوعی فضولی است. کارشناسان دینی حق اظهارنظر در مورد مسائل فقهی و دینی را دارند.

آیت الله نعیم آبادی با تاکید بر اینکه مسلمانان باید خمس مالشان را پرداخت کنند، عنوان کرد: تا زمانی که خمس مالتان را پرداخت نکنید نمی توانید حتی یک نان هم با آن خریداری کنید. خمس قابلیت اقساط شدن را دارد.

وی خاطرنشان کرد: خرید تولیدات داخلی یکی از راههای حمایت از کالای ایرانی است. تا زمانیکه مردم اراده ای برای حمایت نداشته باشند نمی توان شاهد افزایش کیفیت کالاها بود. تولیدکننده داخلی زمانی انگیزه افزایش خواهد داشت که استقبال از تولیداتشان را ببیند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با سران قوا و جمعی از مسئولان کشوری بیان داشت: مقام معظم رهبری به نکات جدید و کلیدی اشاره کردند و تجربه برجام را جواب افرادی دانستند که از مذاکره با آمریکا دم می‌زدند.

وی افزود: آمریکا در هیچ دوره ای قابل اعتماد نبوده است و نباید به صحبت های مقامات آمریکای دلخوش کرد. آنها هیچ گاه به فکر خوشبختی و آرامش زندگی ملت های دیگر نیستند. در قضیه مذاکرات برجام هم بی اعتمادی وجود داشت و امروز به واضح شاهد عهد شکنی های آمریکایی ها هستیم.

وی با اشاره به روز تاریخی سوم خرداد افزود: حماسه بزرگ سوم خرداد و سالروزی افتخارآفرین خرمشهر نشان داد که پیروزی و افتخار با مذاکره بدست نمی‌آید و برای به سلامت گذشتن از پیچ تاریخی انقلاب باید مردم و مسؤولان با وحدت و همگرایی بسلامت از این پیچ عبور نمایند.


9790098
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است