استانی 19:12 - 01 آبان 1399
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:
ایسنا/گیلان مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: هفته وحدت یکی از مصادیق تعظیم شعائر دینی و از مهم‌ترین مناسبت‌های ملی است.

هفته وحدت از مهم‌ترین مناسبت‌های ملی است

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به درپیش بودن هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت در گیلان با پیش بینی برنامه های استانی و شهرستانی گرامی داشته خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت وحدت شیعه و سنی تصریح کرد: دشمنان برای برهم زدن وحدت بین مذاهب اسلامی برنامه ریزی و سرمایه  گذاری کرده است و در این دسیسه به بهانه‌های مختلف همچون قومیت گرایی و اختلافات مذهبی به دنبال اختلاف افکنی میان شیعه و سنی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت گرامیداشت هفته وحدت و با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان دبیرخانه مناسبت‌ها و شئونات مذهبی در این زمینه برنامه‌هایی در سطح استان و شهرستان‌ها که تلفیقی از برادران سنی و شیعه بوده برنامه ریزی کرده است گفت: هفته وحدت یکی از مصادیق تعظیم شعائر دینی و از مهم‌ترین مناسبت‌های ملی است.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه در گیلان شهرستان‌های رضوانشهر، آستارا و تالش دارای جمعیت شیعه و سنی در هستند افزود: جشن وحدت در مناطق مختلف شهرستان های آستارا، تالش و رضوانشهر برگزار می شود.

وی نشست علمای اهل سنت و چهره های تقریبی با نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار، اطلاع رسانی به ائمه جمعه شهرستان ها در تاکید بر وحدت، فعال کردن شبکه های تبلیغ و مساجد در ارتباط با احترام متقابل به اقوام و مذاهب در راستای همزیستی مسالمت آمیز و حاکمیت فضای اخوت در گیلان و ابلاغ شبکه مدیران دستگاه های اجرایی و شهرداران برای تبلیغات محیطی در سر در ادارات با محوریت هفته وحدت را برنامه های برنامه ریزی شده در هفته وحدت سال جاری عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، بهره گیری از چهره های تقریبی در برنامه های متعدد صدا و سیما به منظور تبیین هفته وحدت، توجیه مداحان و هیات های مذهبی و تشکل های مردمی دینی در ارتباط با احترام به اقوام و مذاهب در تقابل با تفرقه انگیزی تشیع لندنی و مقابله با صهیونیست، تهیه و تولید برنامه هایی با موضوع هفته وحدت در راستای گام دوم انقلاب و دیدار با ایثارگران و عیادت از چهره های تقریبی اهل سنت را از دیگر برنامه های هفته وحدت در گیلان برشمرد.

انتهای پیام


10776131
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است