استانی 14:34 - 21 فروردین 1399
امام جمعه کرج:
ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: روح ما و انقلاب اسلامی با انقلاب حضرت حجت سلام‌الله عجین شده و ما وظیفه مقدمه سازی ظهور آن حضرت را داریم.

مهم‌ترین وظیفه منتظران زمینه‌سازی برای ظهور است

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی روز پنج‌شنبه ۲۱ فروردین در رزمایش فرهنگی، بهداشتی و درمانی مهدی موعود (عج) ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت قائم عجل الله تعالی و فرجه و عرض خدا قوت به بسیجیان سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز، با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بصیر در تاریخ انقلاب اسلامی انجام‌وظیفه در زمان مناسب است، اظهار کرد: بصیر یعنی در تمام زمان‌هایی که احتیاج به او در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی که مربوط به آرمان‌ها و اهداف انقلاب بوده به‌موقع حاضرشده و وظیفه خود را انجام دهد.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه حوادث طبیعی یکی از مسائلی است که در طول این سالیان برای ایران به وجود آمده است، عنوان کرد: به حمدالله در تمام این مسائل گروه‌های مردمی و جهادی باقوت و قدرت وارد عرصه شدند و کمبودهای مربوط به این حوزه را جبران کردند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مردم ایران به‌خصوص ویژگی‌های بسیج این است که در مقاطع مختلف روش‌ها و تاکتیک‌های خودش را با موقعیت‌های زمان تغییر می‌دهد و آن وظیفه‌ای که باید انجام دهد را به بهترین شکل و کیفیت ارائه می‌دهد.

وی در بخش دیگری بابیان اینکه جشن ولادت حضرت حجت سلام‌الله‌علیه یکی از اعیاد بزرگ ماست، تصریح کرد: روح ما و انقلاب اسلامی با انقلاب حضرت حجت سلام‌الله عجین شده و ما وظیفه مقدمه سازی ظهور آن حضرت را داریم.

امام‌جمعه کرج در ادامه با تأکید بر اینکه نمی‌توانیم در این فرصت‌هایی که هست بی‌تفاوت عمل کنیم، عنوان داشت: باید با شرایط زمان و مکان آن وظیفه‌ای که داریم را انجام دهیم که به حمدالله عزیزان نه‌فقط در استان البرز بلکه درجاهای دیگر به روش‌های مختلف این جشن را برپا کردند.

گفتنی است رزمایش فرهنگی، بهداشتی و درمانی مهدی موعود (عج) باهدف ترویج فرهنگ مهدوی و پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در کانون شهید سبحانی کرج آغاز گردید.

انتهای پیام


10477155
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است