علمی فناوری 19:04 - 04 خرداد 1398
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده پردیس بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران در واحد رودهن را افتتاح کرد.

دانشکده پردیس بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران افتتاح شد

به گزارش ایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز به منظور حضور در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و برگزاری جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به رودهن سفر کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با حضور در یادمان شهید گمنام آرمیده در این واحد دانشگاهی به مقام رفیع شهدای دفاع مقدس و جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

دکتر طهرانچی سپس دانشکده پردیس بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در واحد رودهن را افتتاح و از بخش‌های مختلف این ساختمان ۵ طبقه که در مساحت ۱۳ هزار مترمربع بنا شده است، بازدید کرد.

وی همچنین از دستاوردهای پژوهشی و محصولات دانش‌بنیان مرکز رشد واحدهای فناور واحد رودهن بازدید و با پژوهشگران حاضر در این نمایشگاه گفت وگو کرد.

دکتر طهرانچی در جریان این سفر از ماده ضد باکتری و ضد اشعه ماوراء بنفش برای منسوجات، نانو تایل‌های نشکن و پنل‌های سه بعدی شیشه‌ای، رنگ پودری الکترواستاتیک نانوفناوری آنتی باکتریال، نانو اکسید روی، دستگاه چشم زیر سطح ارائه شده در این نمایشگاه بازدید کرد.

دکتر ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در حاشیه افتتاح دانشکده پردیس بین المللی این دانشگاه، گفت: این دانشکده دومین پردیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران است که قرار است به عنوان یک پردیس بین‌المللی فعالیت کند و دانشجویان کشورهای همسایه با توجه به تفاهم‌نامه‌های امضا شده میان دانشگاه آزاد اسلامی و کشورهای منطقه دروس علوم پایه خود را در این پردیس بگذرانند.

وی ادامه داد: در مرحله اول دانشجویان رشته روان‌شناسی بالینی واحد رودهن در این دانشکده تحصیل خواهند کرد و با توجه به هماهنگی‌هایی که قرار است با وزارت بهداشت انجام دهیم، رشته‌هایی که نیاز به فضای بالینی ندارد، در این دانشکده ارائه خواهد شد تا بتوانیم کمبود فضای آموزشی در تهران را جبران و برطرف کنیم.

دکتر ابطحی با بیان اینکه واحد رودهن، فضای خوبی در اختیار دانشکده پردیس بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران قرار داده است، گفت: این دانشگاه استادان خوبی در رشته روان‌شناسی دارد و علاوه بر آن می‌توانیم از ظرفیت اساتید بازنشسته علوم پزشکی که در شهرستان‌های شمال شرق استان تهران اقامت دارند، برای تحصیل در این دانشکده استفاده کنیم.

دکتر ابطحی در پایان گفت: درمانگاه جامع واحد رودهن که در سطح این شهر قرار دارد، به قوت خود باقی مانده و توسعه پیدا خواهد کرد و امیدواریم که راه‌اندازی دانشکده پردیس بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در واحد رودهن باعث ارتقای آموزش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شود.

انتهای پیام


10136223
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر گروه مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مالاریا جزو مهم‌ترین و جدی‌ترین بیماری‌های عفونی در تمام قاره‌های دنیا است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: گفت: در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه باید این وظیفه روایتگری پیشرفت ایران و دختر ایرانی را انجام دهیم.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شرکت تراشه‌ساز «TSMC» تایوان، اعلام کرد که فناوری جدید تولید تراشه این شرکت به نام «A 16» در نیمه دوم سال ۲۰۲۶ وارد چرخه تولید خواهد شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» آزمون سراسری گروه آزمایشی هنر و همچنین گروه آزمایشی زبان‌های خارجه راس ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در حالی که ساخت یک خانه تک طبقه به روش سنتی ممکن است چند ماه طول بکشد، اما بزرگترین چاپگر سه بعدی جهان که توسط مهندسان دانشگاه مین (Maine) ساخته شده است، می‌تواند این پروژه را در کمتر از چهار روز به پایان برساند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سامسونگ روی ویژگی‌های هوش مصنوعی سلامتی‌محور حلقه‌ی هوشمند خود تمرکز ویژه‌ای خواهد داشت.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» به گزارش وبگاه خبری Reuters، مدیر اجرایی تیک‌تاک امید دارد در چالشی قانونی برای ادامه حیات و فعالیت در ایالات متحده، برابر دولت آمریکا پیروز شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کاربران تردز از ماه فوریه تاکنون، حدود ۲۰ میلیون افزایش کاربر داشته است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر آموزش و پرورش از دادن امتیاز ویژه به دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نوشیدنی‌های دارای فیبر می‌توانند میان وعده خوبی برای کودکان باشند و مایعات بدن آنها را تامین کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است